Rlc

Ik zie dat RLC nog geen vermelding heeft in het ervaringen met (ver)kopers gedeelte. En hij verdient wat mij betreft een positieve vermelding.

Onlangs heeft RLC een horloge van mij overgenomen via een gezellige overdracht bij mij thuis. Een open en enthousiaste horlogeliefhebber die zijn afspraken nakomt. Zeker een aanrader :+1:

1 like

Deze week een horloge verkocht aan Ralph aka @RLC. Echt een enthousiaste liefhebber. Bij hem thuis onder het genot van een bakkie koffie de transactie gedaan. Prima deal zo. Aanrader dus!

2 likes

Watchroll gekocht van Ralph.
Vlotte transactie, goed verpakt en snel verzonden. Aanrader :+1:

1 like

Seiko verkocht aan @RLC. Prettige communicatie, razendsnelle afwikkeling, kortom: één groot feest :slight_smile:

1 like

Omega croco band met vouwsluiting aan Ralph verkocht.
Duidelijke communicatie, snelle betaling en dankbaar.
Zeker voor herhaling vatbaar!!
:+1:

1 like

Nog een keer een Seiko aan @RLC verkocht. Oh, wacht. Twee :joy:

Aanrader hoor deze HF’er!

tumblr_mepxd1ueF31rb8wfi

1 like

Vorige week 3 Casio’tjes van @RLC gekocht. Rappo Klappo over de PostNL. Niks te klagen! Helaas niet uitgenodigd voor koffie. Zit me nog wel steeds dwars… :roll_eyes:

1 like

Dankzij @RLC heb ik vorige week eindelijk een SARB065 kunnen bemachtigen! Voorafgaand aan de ontvangst (en daarna ook) was er een zeer prettige onderlinge communicatie; zo heeft Ralph mij bijvoorbeeld meerdere keren op de hoogte gesteld aangaande de verzending. Het horloge zelf was (en is natuurlijk nog steeds :wink:) in een nieuwstaat, top. Ik beveel Ralph van harte aan!

2 likes

Vandaag heeft Ralph mijn Marinemaster gekocht. Communicatie verliep vlot, enthousiaste forummer en een echte liefhebber. :+1:t3::+1:t3::+1:t3:

2 likes

Bandje van Ralph @rlc overgenomen. goede communicatie en snel verzonden.

aanrader :ok_hand:

1 like

2x Casio Royale gekocht van @RLC, communicatie was super en de horloges waren de volgende dag al geleverd. Super bedankt nogmaals. Aanrader als verkoper!

1 like

Zojuist een bandje van @RLC ontvangen, alles prima geregeld. Bedankt Ralph :+1:

1 like

En een mooi leren racing strap van Geckotta overgenomen van @RLC. Prima zaken doen met Ralph. Binnen no time in huis. Aanrader deze HF-er.

1 like

Twee bandjes van @RLC overgenomen. Prima communicatie en snelle verzending. Bedankt Ralph!

1 like

Nu tweede aankoop gedaan van @RLC! Snel verzonden, netjes via aangetekende verzending van PostNL (Keuze en kosten voor jezelf natuurlijk :slight_smile: ). Blijft positief!

1 like

Hi,

@RLC / Ralph heeft net een SARB033 van me overgenomen - snelle, goede communicatie, keurige betaling en overall prettige afhandeling, waarvoor dank!

groet, Vincent

1 like

Vandaag n Turtle overgenomen van @RLC, snel geregeld en goede communicatie, top! Bedankt! :+1:

1 like

@RLC, Ralph, is een top gozer. Net horloge overgenomen die zoals besproken was. Geen verrassingen verder, duidelijke (en vooral snelle) communicatie en afhandeling. Prettige ervaring dus!

:+1: :+1:

1 like

Vandaag kennis gemaakt met Ralph, hij kwam een doosje ophalen voor zijn Omega Seamaster 600, leuk even over horloge gepraat en prettig om zaken mee te doen​:+1::+1:

1 like

Boek verkocht aan Ralph. Vlotte communicatie. Aanrader om zaken mee te doen!

1 like