Ik zie dat RLC nog geen vermelding heeft in het ervaringen met (ver)kopers gedeelte. En hij verdient wat mij betreft een positieve vermelding.
Onlangs heeft RLC een horloge van mij overgenomen via een gezellige overdracht bij mij thuis. Een open en enthousiaste horlogeliefhebber die zijn afspraken nakomt. Zeker een aanrader
Deze week een horloge verkocht aan Ralph aka @RLC. Echt een enthousiaste liefhebber. Bij hem thuis onder het genot van een bakkie koffie de transactie gedaan. Prima deal zo. Aanrader dus!
Vorige week 3 Casio’tjes van @RLC gekocht. Rappo Klappo over de PostNL. Niks te klagen! Helaas niet uitgenodigd voor koffie. Zit me nog wel steeds dwars…
Dankzij @RLC heb ik vorige week eindelijk een SARB065 kunnen bemachtigen! Voorafgaand aan de ontvangst (en daarna ook) was er een zeer prettige onderlinge communicatie; zo heeft Ralph mij bijvoorbeeld meerdere keren op de hoogte gesteld aangaande de verzending. Het horloge zelf was (en is natuurlijk nog steeds ) in een nieuwstaat, top. Ik beveel Ralph van harte aan!
2x Casio Royale gekocht van @RLC, communicatie was super en de horloges waren de volgende dag al geleverd. Super bedankt nogmaals. Aanrader als verkoper!
Nu tweede aankoop gedaan van @RLC! Snel verzonden, netjes via aangetekende verzending van PostNL (Keuze en kosten voor jezelf natuurlijk ). Blijft positief!
@RLC, Ralph, is een top gozer. Net horloge overgenomen die zoals besproken was. Geen verrassingen verder, duidelijke (en vooral snelle) communicatie en afhandeling. Prettige ervaring dus!
Vandaag kennis gemaakt met Ralph, hij kwam een doosje ophalen voor zijn Omega Seamaster 600, leuk even over horloge gepraat en prettig om zaken mee te doen:+1: