Ik hoop trouwens niet dat het t.z.t. al te fris is, want die Stone Island trui moet natuurlijk ook thuisblijven. Die rukken de mensen anders van je lijf…
Doe je Tudor om niffo. Niemand weet toch wat dat is.
I will stick to the Citizen. Leuke manier om een horloge te proberen. Daarna met een beetje verlies verkopen en iemand anders blij mee maken.
Zal je zien, gaat iedereen op je Citizen lopen azen daar.
Dat had ik in Kenia. Doe ik een G-Shock om. Zitten al die mannen aan mijn pols te trekken dat ik zo’n mooi horloge om had . Die G-Shock kost daar ook een maandsalaris of twee.
Was ook eentje met zo’n retteketet clasp waarschijnlijk. Gaat iedereen toch wild van.
Ja, ik gok ook dat ze in dat soort landen het verschil tussen een Tudor Pelagos 25500TN en de Citizen Promaster NY0040 met OEM stalen band met rachetet clasp niet zien.
Edit: Citizen Promaster NY0040LEK met OEM stalen band met rachetet clasp. Sorry Ralph, foutje.
Ze hebben bij Citizen wel een betere band met een solide ratc… eh verstelbare sluiting, die zit o.a op de excalibur.

Naar Beter Bed
Helaas van onderen weer niet goed uitgelijnd…
Klopt het is ook geen Turtle geworden toen, maar een SPB077 a.k.a MM200. Voor komende vakantie is het een Citizen NY0040 geworden.
Natuurlijk gaat het goed met Ralph. Die jongen behoort tot de absolute elite, de bovenste paar procent van Nederland. Die gast is Top of the Reef.
Cry for attention
Nothing more,nothing less
Ik ga morgen op vakantie. G Shock op combi bracelet gaat weer mee. Net als altijd.
Chersonissos?
Nee, niet bepaald nee.
Is dat jouw lievelingsplek?
Dacht ik op basis van het horloge dat je meeneemt.