RLC's vakantie horloge

Hallo allemaal,

Omdat ik binnenkort met vakantie ga ben ik op zoek naar een tijdelijk vakantie horloge. Bij voorkeur een Seiko Turtle of Mini Turtle. Dus mocht je er een hebben liggen die weg mag, let me know! Andere mooie voorstellen van om en nabij de 250-300 euro sta ik wellicht ook voor open, mits het geen onzin merken of hommages zijn en geen Quartz is. Het horloge moet bij voorkeur een duiker zijn. Ik hoor graag van jullie.

MvG Ralph

6 likes

MM300 Sbdx001 :sunglasses: :+1:

11 likes

Skx007. Geen dank.

6 likes

Overwogen maar liever een Turtle of een mini Turtle

Ik zoek juist een minder exclusief horloge om mee op vakantie te nemen. Eentje waar ik zorgeloos mee het zwembad en de zee in kan plonzen. En die ik na de vakantie weer flipper.

1 like

Check.

Omega Seamaster Professional 300m :sunglasses: :+1:

22 likes

Real funny Han. :+1:

Ik plaag je omdat je zo’n mieperd bent over krasjes.

Als er één horloge geschikt is als vakantiehorloge is het je MM300 wel.

18 likes

Sumo blue.

3 likes

Ga dan duiken op vakantie?

Daarom op zoek naar een goedkoper horloge zoals bijvoorbeeld een Turtle of een mini Turtle :wink::+1:

1 like

Deze mien jong!

20 likes

Nee joh. Ralph zit straks gewoon in zijn Batman zwembroek aan het zwembad in Marmaris. En hij is in goed gezelschap, 98% van de HF’ers met een duikhorloge heeft nog nooit een paar flippers van dichtbij gezien. :joy:

Derhalve kun je ook een waterdicht field horloge kunnen om doen:

9 likes

RLC heeft zijn PADI open water en zijn advanced open water maar gaat helaas niet duiken aankomende vakanties.

7 likes

Vreemd. Voor het zwembad of zee kun je toch ook voor een 10bar horologe gaan, zoals de SRPA71?!

Nog niet in geen 100.000 jaar amigo :stuck_out_tongue_winking_eye:
Wellicht alleen als ik een bull run zou doen in Spanje. Als ik dan de puinpoeier in werd gebeukt dan is het enige positieve dat die Steinhart got what it deserved :joy::+1:

5 likes

Ok! Nu kan je geen nee zeggen.

De Alpha Explorer dan? Killer specs and the best watch ever made in the history of the world met Super Oyster 3.5D.

5 likes

Zo kan ie wel weer. Geen onzin merken. Die is the biggest onzin merk since the history of onzin merken. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Great minds think alike. Even iets anders: beste @RLC, heb je een opvouwbaar tafeltje dat mee kan op vakantie? Of blijven die Sinner zonnebrillen en Gamma mesjes thuis?

14 likes

Dat je met survival geen seiko sbdx001 marine master 300 of een omega seamaster ceramic 300m 18383.9494.1883 aan doet snap ik.

Maar van water krast het toch niet. Als je alleen in weekenden en vakanties je horloges kan dragen: ga er van genieten man!!

9 likes