RLC's vakantie horloge

Thanks!
Vind het een erg mooie band maar dat had je vast al begrepen! :slightly_smiling_face:

Maargoed…roggeleer klinkt íets te exclusief voor mijn 009 vakantie horloge: dat past beter op mijn Seamaster! :smiley:

1 like

€90,- dacht ik. Dus is redelijk te doen :wink:

2 likes

Krasjes, krasjes… I like krasjes.

3 likes

Ik raak van krasjes in een anafylactische shock, zo allergisch ben ik er voor :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ken ook wel iemand die hem wil verkopen.:upside_down_face:

1 like

Als het een krasbestendig horloge moet zijn dan is een 2e hands Damasko wellicht iets voor jou. Wel tegen de 800E, maar je kunt hem na de vacantie onbekrast bij je collectie doen en hij is ook mooi om te zien.

2 likes

Waarom koop je niet gewoon een G-shock voor 6 tientjes?

2 likes

Stel je toch niet zo aan man.

10 likes

Done that, been there :slight_smile:
Niks mis mee, maar heb Quartz de rug toe gekeerd.

1 like

Gevonden! :sunglasses:

db349e30c8d3e69565f7f659a100ab3aff062dd6_1_666x500

Foto’s © @cash

7 likes

Alpha?

Waarom koop je niet een Invicta pro diver? Kost maar een paar tientjes. Kan water hebben en is duidelijk redelijk bestand tegen wat stootjes.

Ben je aan het testen :crazy_face::stuck_out_tongue_winking_eye:

We might have a contender :heart_eyes:

De Seiko Turtle SRPC25 a.k.a. Deep Blue Batman

6 likes

als je zomers blauw zoekt… zoek dan deze save the ocean op een bartons rubber strap.

2 likes

Ook op metaal is die leuk!

1 like

Als je ECHT bereid bent (het aandurft) om een horloge om te doen dat een miniem krasje kan oplopen tijdens je vakantie:
koop een gebruikte Pelagos waar de eerste krassen en gebruikssporen allang op zitten.

De eerste afschrijving is er dan al af. Die paar krasjes meer die jij erop zult maken, doen er dan niet meer toe. En van een beetje zeewater en buitensporten schrikt de Pelagos niet.

Bovendien kun je hem na je vakantie eventueel weer doorflipperen tegen ongeveer je aanschafprijs. Dus dat lijkt mij een win-win-win situatie voor je.

Succes…

:sunglasses:

4 likes

Die heb je toch

3 likes

Mooi horloge maar deel van het onbezorgde vakantie horloge gevoel is dat het horloge geen bakken met geld kost. Ik mik op een eurootje of 300. De Pelagos is helaas wat duurder dan dan :grimacing:

Meer dan een. Maar wel een onbezorgd vakantie horloge van circa 300 euro. Die na de vakantie weer geflipperd wordt.

GMT, quartz, 20 bar, Duits.
Puur vakantie