Rmen9

Horloge gekocht van @Rmen9. Helemaal goed! Prettige communicatie en het horloge is zoals verwacht.

Bandje overgenomen van @Rmen9. Prettige communicatie en snel verzonden. Aanrader!

1 like

Vandaag een deal beklonken met Rutger. Hij had alle informatie over het horloge paraat, communiceerde prettig en stelde zich flexibel op v.w.b. de plaats van overdracht.

Het horloge voldeed perfect aan de beschrijving en kwam zelfs onaangekondigd met een extra band.

Compliment voor dit vriendelijke forumlid! :ok_hand:

1 like

Mooi horlogeboek overgenomen van Rutger. Goede communicatie, creatief en bomvrij verpakt en snel verzonden. Prima deal, bedankt!

1 like

Kleine deal gedaan met Rutger, @Rmen9, geheel naar tevredenheid!

1 like

Ook van @Rmen9 moet ik zeggen, Rmen9 is ook Okay OLE OLE!

Ook deze verkoper is een juweel in de schatkist dat HF heet. hij heeft een meel mooi bandje verkocht aan mij voor een Heel mooi prijsje. Bedankt!

1 like

Ook hier een prettige ervaring met Rutger.
Horloge overgenomen, was keurig verpakt en zoals omschreven.
Top.

1 like

Horloge verkocht aan @Rmen9 communicatie en afhandeling top! Aanrader!

1 like

Tijdje terug een mooie Constellation gekocht van Rutger. Prima deal!

1 like

Super ervaring met @Rmen9 bij de terugkoop van mijn Seamaster :smiley:
Sympathiek forumlid en verkoper, op alle fronten een aanrader!

1 like

Horlogeband Rutger overgenomen. Prima prijs, product voldeed aan beschrijving en werd snel opgestuurd.
Kortom zou zo nog wat kopen van Rutger!

1 like

Van Rutger ( @Rmen9 ) het volgende overgenomen een Bergeon 6767-F inclusief 2 extra opzetstukjes, snelle tegen reacties mogen ontvangen plus een hele fijne communicatie :smile: en supersnelle verzending :ok_hand:
Thumbs up 4 this valued seller and definitely highly recommended :hugs:.

Bedankt Rutger aka ( @Rmen9 )

1 like

Ik wou een springbar tool overnemen van @Rmen9 maar helaas al verkocht.
Er was alleen meer animo dus bestelde hij er meer.
Na betaling een tijdje later een bericht dat alles verzonden was en even later in de post.
Erg blij mee, dank @Rmen9 (rutger)

1 like

Zopas een Omega Constellation overgenomen van @Rmen9. Ik kan alleen maar zeggen dat het een zeer vlotte en prettige deal was. Nog nooit zo snel een pakketje ontvangen. Rutger is zeker een aanrader!

Rutger @Rmen9 heeft van mij een horloge overgenomen. Goede en vlotte communicatie en dito betaling. Aanrader!

1 like

Vandaag mijn Omega Seamaster van @Rmen9 ontvangen. Horloge was binnen 48 uur binnen, en in topstaat, voor een heel goede prijs. Absoluut een aanrader!

1 like

Een tweede keer een Constellation gekocht van Rutger aka @Rmen9. Snel en betrouwbaar wederom, dank je wel!

1 like

Horloge verkocht aan Rutger.
Zeer snelle en prettige transactie.

1 like

Ik heb een lunette overgenomen van Rutger. Prettige afhandeling, snelle verzending en vriendelijke communicatie. Wat mij betreft een aanrader, die @Rmen9!

1 like

Ik heb van Rutger een aantal bandjes en een sluiting overgenomen ,in perfecte staat ,als nieuw ! :ok_hand: een snelle levering en een prima communicatie , helemaal TOP @Rmen9 :+1:

1 like