Rmen9

Rutger, aka @Rmen9, heeft een horloge van mij overgenomen.

Erg fijn en vlot contact, duidelijke afspraken nagekomen. Prima forumlid!

Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

1 like

En ik heb er eentje van rutger overgenomen. Prima communicatie en vlotte afhandeling. Thumbs up!

1 like

Leuke deal gehad met Rutger, oftewel @Rmen9. Vriendelijke, betrouwbare jongen :+1:t4: Kun je zonder problemen mee afspreken

1 like

Horloge gekocht van @Rmen9 (Rutger). Horloge exact volgens omschrijving, snel opgestuurd, verder duidelijke en snelle communicatie. Aanrader!

1 like

Ook hier prima communicatie met @Rmen9.

Zeker een aanrader👍🏻

Bandje overgenomen van @Rmen9; snelle communicatie en verzending!

1 like

Net een nato bandje overgenomen van @Rmen9 oftewel Rutger.
Nette nieuwe band. Keurig ingepakt. Vlotte communicatie en verzending.
Thnx Rutger!

1 like

Prettige deal gedaan met @Rmen9. Heb een aantal banden van hem overgenomen. Hij reageert snel en maakt duidelijke afspraken die hij bovendien goed na is gekomen. Erg attent om direct even te laten weten dat hij het geld had ontvangen en de banden onmiddelijk op de post had gedaan. Kan 'm dus van harte aanbevelen.

1 like

Bandje overgenomen van @Rmen9 . Gister geregeld, vandaag al in huis. Goede en snelle communicatie. Aanrader!

1 like

Afgelopen week een Seiko SKX007 gekocht van Rutger, de communicatie was prettig en snel.

Verzending is snel en vlekkeloos verlopen, het horloge zit inmiddels om de pols :+1:

Kortom, een aanrader, met zeker de kans op herhaling als de gelegenheid zich voordoet.

Topper dus

1 like

Rutger @Rmen9 is een fijn forumlid, goede communicatie per PB ne vlot betaald :ok_hand:

1 like

Bandje verkocht aan @Rmen9. Verliep allemaal soepel en vlotte betaling! Prima zaken doen zo.

1 like

@Rmen9; weer een heel goede, betrouwbare en snelle horlogedeal met Rutger, bedankt!!!

1 like

Horloge verkocht aan @Rmen9. Prettige communicatie, zeer snelle betaling. Top koper!

1 like

Ook hier een goede ervaring forumlid @Rmen9.
Vlotte en heldere communicatie en zorgvuldige afhandeling :+1:

1 like

Ook hier een goede ervaring met Rutger die een Nomos van mij heeft overgenomen. Duidelijke communicatie en snelle betaling :+1:

1 like

Ik heb onlangs een Horloge van Rutger overgenomen. Prettig contact tijdens het aankoop proces en duideljke informatie. Aangezien ik niet in staat was om alles op te halen is er verzekerde verzending afgesproken. Na betaling ben ik goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken en al snel was het pakket thuis (had track and trace code gekregen). Alles was in de staat zoals beschreven. Het is duidelijk zichtbaar dat er voorheen met respect met het horloge is omgesprongen.
Mijn conclusie: goed adres om een veilige aankoop te doen!

1 like

Ook hier een positieve ervaring met Rutger! Aanrader.

1 like

Goede ervaring met @Rmen9. Het horloge wat ik overnam is zeer snel en goed verzonden en de communicatie was prima. Een aanrader!

1 like

Vandaag de super solid oyster ontvangen van @Rmen9. Super snelle afhandeling en een mooie prijs voor een mooie band. Aanrader.
Thanks.

Elmar

1 like