Ro3l

Een hele fijne deal met Roel de gun factor vanuit hem naar mij zeer groot.
een echte aanrader Roel bedankt. !

:+1: Prettige deal kunnen sluiten met Roel. Bedankt en tot de volgende keer.

Ging allemaal vlotjes en correct betaald. Oook bedankt en tot de volgende keer
gr roel

Ook ik heb onlangs heel prettig kunnen handelen met Roel. :+1:
In eerste instantie reageerde ik op een advertentie voor een vintage Seiko, maar na wat heen-en-weer mailen, groeide dat uit tot een leuke ‘package deal’ met o.a. een mooie Junghans, een Tissot dameshorloge en zelfs een Junior stopwatch. Daarmee is mijn vintage-collectie weer een paar mooie stukken rijker.

Ik kan Roel zonder aarzeling aanbevelen en houd zeker zijn advertenties in de gaten. :slight_smile:

Zeer leuke transactie met Roel.
Prettige en vlotte communicatie.
Ik kan Roel zonder meer aanbevelen.

Bedankt , eens gelijk aan jullie
gr roel

@zoeon is een topper! Zeer prettige en vlotte deal gemaakt toen hij op een oude ‘gezocht’ advertentie van mij geageerde. Fijne en snelle communicatie, en ontzettend goed verpakt verzonden. Roel is een absolute aanrader :thumbsup:

1 like

bedankt, dat is een mooie reactie

Prima, betrouwbare verkoper! Mooie, zeldzame Omega band gekocht van hem. Keurige verzending/verpakking en alles prima in orde.

1 like

Fijne koop gedaan bij @zoeon. Communicatie is prettig en de verpakking uitstekend. Aanrader. :thumbsup:

Prettige deal gemaakt met @zoeon. Snel en netjes ontvangen.

Roel (@zoeon) heeft 2 banden gekocht van me. Goede communicatie en snel overgemaakt. Veel plezier ermee!

Ik kan alleen maar de bovenstaande ervaringen bevestigen! Thumbs up voor roel, prettig zaken doen.

@Zulu prima band van gekocht , top

Na een snelle afhandeling, goede communicatie en prima deal stond er vanochtend een zeer goed verpakt pakketje op mij te wachten aan de balie. Helemaal super, ben er blij mee. Roel is een aanrader! :thumbsup:

Vandaag een mooie knutseldoos vol horlogespullen ontvangen van @zoeon.
Zitten een paar hele leuke horloges bij en een heleboel zeer bruikbare bandjes.
Razendsnel verstuurd en bomvrij verpakt.
Leuke deal en gezellige correspondentie.
Ik ben weer even bezig en van de straat!
Bedankt Roel!

1 like

Graag gedaan en veel horloge werk plezier, BTW die Bom zat helemaal onderin :head_bandage:

Recent, op mijn vakantiebestemming, een mooie jaren 40 chronograaf van @zoeon overgenomen. Fijne communicatie en heel goed verpakt thuis ontvangen. Bedankt Roel! :thumbsup:

1 like

Fijne, sympatieke en snelle deal met @zoeon aka Roel gemaakt!
Bedankt daarvoor en veel plezier met de TAG!!!

1 like

Bandje verkocht aan @zoeon, prima deal, aanrader :+1:

1 like