Ik kreeg een mailtje of ik interesse had in een Pontiac Nageur.
De communicatie en afwikkeling verliep soepeltjes dus kan ik zoeon van harte aanbevelen om zaken mee te doen.:~
En niet onbelangrijk, een mooie oude Pontiac erbij;)
Ik kreeg een mailtje of ik interesse had in een Pontiac Nageur.
De communicatie en afwikkeling verliep soepeltjes dus kan ik zoeon van harte aanbevelen om zaken mee te doen.:~
En niet onbelangrijk, een mooie oude Pontiac erbij;)
Graag gedaan:)
Van @RO3L een leuk Italiaans horloge overgenomen - een Bello & Preciso. Door de grootte, de vorm en de lugs draagt hij mooi op mijn grotere polsen. Een mooie koop!
Het contact met Roel was leuk, de deal was snel rond, het horloge snel en bomproof verstuurd. Kortom, een aangename aanrader.
Horloge verkocht aan Roel, wat soepel leek te gaan in communicatie en betaling bleek het uiteindelijk toch geen prettige deal.
We hebben als particulieren een overeenkomst bereikt over een vintage seiko waarin ik gedurende communicatie nergens dingen heb beloofd die niet waar zijn. In feite heb ik helemaal geen beloftes gedaan over het horloge zelf Ik heb wel gezegd dat ik de Seiko op een timegrapher app heb gelegd en zelf nooit problemen heb ondervonden. Helaas is Roel nu niet tevreden met het horloge. Het heeft een service beurt nodig.
Roel blijft nu dreigen met allerlei berichten, blijft aandringen op geld terug etc. Maar daar ga ik niet mee akkoord . Als particulier geef ik geen garantie, en al helemaal niet op een horloge van 50 jaar oud met voor mij onbekende historie.
Ik vind het vervelend dat Roel niet tevreden is, maar dit blijkt uiteindelijk voor ons beide geen fijne deal.