Road to Submariner (voorstelrondje)

Gebeld naar een juwelier waar ik te horen kreeg dat ze er geen hadden. Ik: “Oké, bedankt voor uw tijd.” En voordat ik wilde ophangen werd er gevraagd of ik nog een moment had, geen probleem uiteraard. Er werd even intern overleg gepleegd. Een BB58 was gereserveerd door iemand anders maar… diegene was al meer dan 10 dagen te laat voor het afgesproken ophaal moment. Als ik concrete interesse had en dat weekend kon komen kijken, mocht ik deze meenemen.

Het geluk was aan mijn zijde!

5 likes

Welkom FCB16610 en gefeliciteerd met je mooi aankoop!

Voor mij is de BB58 een van de mooiste moderne horloge. En ook nog een heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Veel plezier ermee! En veel plezier op ons mooie forum!

1 like


En een heel mooie Tudor .

1 like

Welkom!

Proficiat! Tophorloge! Die krijgt veeeeeel draagtijd bij mij!

1 like

Welkom en gefeliciteerd met de aankoop.

1 like

Tudor is de nieuwe Rolex :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Van harte!

Mooi horloge die bb58!

:beers:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom ! Prachtig die Tudor :wink:

1 like

Welkom FCB16610 (of onder welke andere, meer gangbare naam je dan ook bekend bent bij intimi; voor nu laten we het maar hierbij).

Dan ben je hier aan het juiste adres!
Dit heerlijke en geweldige forum is een werkelijke bron van informatie, inspiratie en educatie.

En direct een mooi exemplaar ook! Gefeliciteerd er mee en veel draagplezier toegewenst.

Mooi toch, een mooi doel om te bereiken en iets om naar uit te kijken!

1 like

Welkom hier!

Gefeliciteerd! De BB58 heeft in mijn ogen betere wijzers, veel betere lugs, een aardiger bezel en een goeie kleurstelling. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet per se de allergrootste fan van snowflake wijzers, maar het zijn tenminste zeker géén mercedes-wijzers. :face_vomiting: Kortom: Ik zou veel liever de BB58 dragen.

Ik hoop dat je tijd hier je van de obsessie met de Sub af weet te krijgen, want in mijn ogen is het natuurlijk een ronkend cliché van heb ik jou daar. Een soort van horologische November Rain. En net als mannen die November Rain een goed nummer vinden moet ik altijd even grijnzen als ik mannen met Subs of Dwellers zie onder hun pak, dus als je er voor gaat is dat ook wel weer schattig. :+1:

3 likes

Niks mis met Mercedes-wijzers hoor. Maar oké ieder zo zijn ding.

Allemaal marketing.

het cliché van de James Bond in een ‘dinner jacket’ of mooi pak.

Leuk toch!

1 like

2images

gunny highway
Well, well, well. :slight_smile: Even serieus, ik zie dat hippieteken er steeds in. Het houdt niet op. Niet vanzelf. :flushed:

1 like

Hier ben ik het mee eens, maar ik zou deze houden en er een andere Rolex ooit naast kopen. Niet de Submariner dus, deze is als duiker in je verzameling veel gaver!

1 like

welkom-480x0

1 like

*Tudor

Heel vervelende autocorrect in dit geval, excuses.

Ik ging er inderdaad al vanuit dat het Tudor moest zijn :wink:
Je kunt je comment overigens nog aanpassen, mocht je willen.

1 like