In mijn zoektocht naar schakels voor Jubilee restauratie , kwam ik uit op de site van AVW.
Even een berichtje naar Jasper was voldoende , kom even langs zei hij , ik help graag een handje!
Super tof natuurlijk maar helaas zijn zaterdagen geen werkdagen , toch maakte hij tijd vrij om even naar de zaak te komen , iets wat ik zeer kan waarderen.
In een volle winkel met klanten nam hij alle tijd om wat mooie horloges te laten zien en uitgebreid toe te lichten.
Absoluut een unieke ervaring , de passie druipt er af bij Jasper , wat een eindbaas.
Ik kan echt iedereen aanraden een bezoekje te brengen aan Amsterdam Vintage Watches.
Een mede horloge fanaat was meegegaan , gewapend met een spiegelreflex camera.
Fotoshoot!
@HanDavinci , mooi spul die DayDates , ben erg benieuwd naar jouw incoming.
Prachtige porselein witte plaat met arabic swords en roman numerals.
Zeer zeldzaam , hier was Jasper ook zichtbaar over in zijn nopjes.
Radium heeft de wijzerplaat op een mooie wijze verkleurd , mijn eerste gedachte was , cheese dial.
Vooral de indexen van dit model waren erg mooi , zelfs elegant.
Pareltje van een horloge , mijn handen geven geen licht gelukkig.
Ploprof , allemachtig wat een apparaat , indrukwekkend.
Ondertussen lag mijn eigen O.P zielig alleen op de balie te slingeren.
Tot verwondering van een medewerker , die ermee in zijn hand vragend om zich heen keek.
Zucht , wat een klasse is dit
Het is niet alleen Rolex dat de klok slaat , ook vintage Vacheron aanwezig , prachtig!
Toen kwamen de heavy guns tevoorschijn , met als persoonlijke favoriet de single red met tophat plexi.
Over prijzen praten is niet interessant , toch vroeg ik naar de Comex? , jah tonnetje.
Sta je dan met een Rolex van een tonnetje.
Een zeer geslaagde dag , ik heb er van genoten.
Mocht er ooit weer een vintage Rolex bij gekocht gaan worden , dan ga ik naar Amsterdam Vintage Watches.
DJ met zwarte Tapestry he Jasper , laat maar weten!
@AmsterdamVintageWatches , nogmaals bedankt.