Road trip : Amsterdam Vintage Watches.

Ja de eerste regels kloppen natuurlijk, marketing is daar top ( of je het nou leuk vindt of niet ) maar de naam Awco valt hier gewoon amper. Schaap, Ace etc hoor je altijd, vind het gewoon opvallend.

2 likes

Jeetje wat een geld 100k voor een (hele mooie) Comex. Hoop stiekem dat er een keer een filmpje gemaakt wordt van de 5517 :-). Dat is mijn personal vintage favorite. En deze Rolex zal nooit rek op de band krijgen :-).

2 likes

Ze zijn ook gewoon tering-duur. Niettemin een erg leuk winkeltje, zeer hartelijke ontvangst. :+1:

4 likes

Je bent dus alleen door de weeks in je winkel aanwezig?

Kent iemand Roel & Toesja (weet even niet of ik haar naam goed schrijf…)? Jasper kennen we hier allemaal. Dat is het verschil denk ik! Zou Jasper (hier) niet zo actief zijn hadden we het hier ook niet over zijn winkeltje denk ik. We praten ook nauwelijks over Steiner Maastricht bijvoorbeeld. Ook de moeite waard om eens naar binnen te lopen …richting Belgiëland. :wink:

Tja ik weet het verder ook niet. Zelf loop ik overal naar binnen, als ik in de buurt ben.

1 like

Wanneer je een half elftal rond hebt lopen moet dat kunnen.

2 likes

Passie.
Ik heb weleens een uitzending van AVW gekeken.

Zo zal ik ook als ik ondernemer word met mijn passie bezig zijn. Auto’s.
Komt een klant met een vraag, dan zal ik op zaterdag zijn gewenste Toyota uit de garage rijden voor een bezichteging. Of Heeft zij liever een V40 polestar, dan zal ik een knap exemplaar inkopen.

3 likes

Ben zelf maandag t/m vrijdag op de zaak. Meestal in het weekend naar afspraken buiten de zaak of buitenland. Anders zondag aanwezig maar zaterdag thuis (anders wordt mijn vriendinnetje boos :face_with_hand_over_mouth:)

9 likes

Serieus.

10 likes

Awco :smiley: Ik vind Toesja ook altijd erg vriendelijk hoor. Avw is wat toegankelijker / jeugdiger maar vind beide zaken prettig.

Heb ook het idee dat Avw meer van Rolex is en Awco meer van Omega (Speedmaster)

Het zijn in ieder geval beide prachtige winkels om te bezoeken!!

2 likes

Zelf bij beide wel eens binnen gelopen. Maar dat was voor ik hier lid werd. Mooie Speedmaster Cernan kunnen kopen bij Awco. Helaas toen niet gedaan.
Ik ga zeker binnenkort doordeweeks eens buurten bij AVW. Hopelijk op een rustig moment.
Overigens zag ik recent nog een Comex voor 62,5k

1 like

@AmsterdamVintageWatches Jasper ik begrijp dat jullie handelen in vintage horloges, bieden jullie ook nieuwere modellen aan of helemaal niet. Neem even aan dat jullie regelmatig nieuwere modellen ter inruil krijgen aangeboden.

2 likes

Sub of Dweller?

Sub

Wat een leuk stukje en wat een prachtig mooie Day Date 's…:+1::slightly_smiling_face:
Ik moet er nodig ook een keer heen.

Dank voor het delen!:ok_hand:

1 like

Waar is de day
Ik zie alleen een date
Wel een president band
?

Inderdaad
Je eigen tussen de mensen wringen
Aandacht geven
Netjes wat vragen beantwoorden
En iedereen ziet ook dat Jasper echt een horloge gek is
En als je er dan ook nog wat verstand van hebt
Komt dat goed

1 like

Scherp :sweat_smile: er lagen genoeg DayDates , inderdaad geen foto’s van.

Het feit dat iedereen dezelfde aandacht krijgt vindt ik top , of je nou een simpele jongen bent die schakels zoekt , of een high roller met geladen platinum card (bij wijze van) , het maakt niet uit.

En maar koffie tappen , leek wel een barista cafe.
:joy:

Ach, een klokkie van een tonnetje verkopen en die Lidl bonen zijn weer terug verdiend :sunglasses:

2 likes

In Amsterdam is best plek voor 2 vintage horlogewinkels en AWV en AWCo hebben allebei hun eigen stijl. Kom bij beiden graag en vind de service bij beiden fantastisch. En voor liefhebbers is het alleen maar bijzonder fijn dat ze op loopafstand van elkaar zitten!

5 likes