Heel leuk en goed geschreven verslag en een SUPER aanwinst…
Dit zijn de verhalen die dit forum zo mooi maken. Leuke ervaring, hartelijk dank voor het uitgebreide relaas, heb het met plezier gelezen.
Veel plezier met je Zenith!
Leuk verhaal, knap horloge, veel plezier er mee,
Heel mooi horloge en een nog mooier verhaal. Beiden zul je niet snel vergeten. Van Harte en Veel plezier er mee!
Leuke klok hoor, weer eens wat anders! Ben ook wel nieuwsgierig naar het geluid van het alarm, maar dat is denk ik beetje lastig posten
Moet wel lukken
Oh Leuk, ben wel benieuwd…
Leuk verslag, prachtig horloge geniet ervan
Wat een geweldig verslag en prachtig horloge! WEER een herinnering erbij!
Mijn vriendin verklaard me voor gek dat voor 1,5 uur voetbal een rit naar het buitenland maak, dus heb haar even jou verhaal laten lezen
Geniet van je horloge!
Uploaden via Photobucket kan alleen via WiFi. Hij staat al wel op horlogefreaks op FB. Daar doen ze niet zo moeilijk
Heb me aangemeld bij die groep, is nog pending
Mooi verhaal. Leuk om te lezen.
Wat een leuk reisverslag! En een prachtige aanwinst inderdaad.
Zo zie je maar weer … in je eigen omgeving ken je niemand die zo ver gaat, maar hier op HF word je DIK overtroffen. Super verhaal en super aanwinst Tom. Wat een beauty @Honey_Badger #Respect
Bij deze dan!
Gefeliciteerd. Mooie aankoop, mooie trip en een mooie herinnering.
Knappe klok!
Kijk, een mooi horloge met een mooi verhaal! Dat heeft toch ook wat!
Mooi verhaal, leuke foto’s, en zeer uniek horloge. Eerste keer dat ik deze zie… ik zeg geniet ervan!
Heel mooi horloge maar ik vind je verhaal zowaar nog mooier! Erg leuk om te lezen en tof dat je dat op het forum zet!