Roamer Searock. (Een wát?)

Een Roamer Searock dus. Ik zit al bijna een jaar achter dit horloge aan en telkens loop ik 'm mis. Na een WTB afgelopen zomer (!) op een site, reageerde er gisteren iemand die er eentje wil verkopen. Voor een goede prijs. Gevolg, hij is nu onderweg.

Roamer Searock: 41mm breed (zonder kroon), 45mm lang, lugbreedte 20mm

't Is een beetje als de zin in The Godfather: “Just when I thought I was out…they pull me back in.” Het is ook nooit afgelopen…

Menno

Een paar foto’s van de verkoper:

Deze is geweldig!
Ik ben er ook al jaaaaren naar op zoek, voor een redelijke prijs dan…

Veel plezier ermee. Weet je wat voor een uurwerk er in zit, MST of ETA?

GR, Erik

Ik was helemaal weg van dat horloge toen ik het voor het eerst zag. Ik had er tot dan toe nooit eentje gezien en later ook nooit weer een (zal je zien, duiken er volgende week zo twee op op eBay of zo).

Eigenlijk weet ik ook niet wat voor een uurwerk erin zit. Maakt me op dit moment ook niet zoveel uit. Na wat onderzoek (vooraf) weet ik wat de verkoper zoal koopt en verkoopt en dat is geen rotzooi. Dus ik heb goede hoop! Zodra ik het horloge binnen heb, zal ik 'm openen. Waterdicht zal hij toch niet meer zijn, denk ik!

Menno

Mooi ding zeg. Zie je wel dat duikers niet allemaal op elkaar lijken. Mooi op Haai en mesh?

Inderdaad een prachtige duiker met een eigen gezicht! (tu)

Prachtig, met name die secondewijzer!

Groeten,

Martin

Nou Menno, ik begin onderhand toch wel een beetje jaloers op je te worden met iedere keer weer die mooie en bijzondere aankopen.:wink:

Wim