Roamer

Beste kenners

Wat denken jullie dat zon horloge give or take waard is… ik heb er een op het oog namelijk maar wil van kenners weten of ik niet overbetaal.

Bedankt alvast

Rond de €100,-

Hoe kom je bij dat bedrag als ik vragen mag

Ik zie hier bijvoorbeeld klokjes voor hoge bedragen gaan…

Gaan? Ze vragen het. Ik zou me eerder baseren op CW/Ebay en dan verkocht. Vragen staat vrij zullen we maar zeggen

Het plaatje wat je post in je eerste bericht is een verguld model met, naar mijn ervaring, een niet heel erg gewild uiterlijk.

Het plaatje in je laatste post is een stalen Roamer en een stuk mooier / gewilder model.
En het is inderdaad een vraagprijs… Ik denk dat die tweede een keer 250 euro kan doen.

Post anders eens het model waar jij interesse in hebt. Dat is een stuk makkelijker beoordelen.

Ik baseer me trouwens ook beetje op wat mijn ervaring met Roamer is.
Het is een mooi merk met historie net zoals bijvoorbeeld Certina / Oris / Tissot of Edox… daarvan doen ‘wat simpelere vergulde modellen’ ook keer rond de 100 euro.

Uiteraard is de algehele staat ook belangrijk. Als je een flink gehavend model hebt vind ik hem nog geen 100 euro waard. Is die super strak met een prachtige wijzerplaat en lugs dan doet hij misschien wel 300…

Kortom; welke Roamer heb je gezien :slight_smile:

1 like

Is dat degene op MP?

Als we de vraagprijzen van Chrono24 moeten geloven zijn we allemaal rijk. Maar dan rijk aan ervaring denk ik want dat zijn fantasieprijzen en gen realistische verkoopprijzen.

Dit model Roamer brengt niet heel veel op, tussen de €50-200. Ik heb een volledig stalen exemplaar in nieuwstaat liggen voor €75

1 like