Robbj

Zojuist de 1984 Tudor overgedragen aan @Robbj. Erg leuke vent, en ook gaaf om te zien dat een jong iemand al zo met vintage bezig is, want hij heeft er meerdere. Aanrader!

2 likes

Zoals jeroenderee aangaf zit hij idd in vintage maar is wat zoekende en besloten te gaan voor wat nieuwers en heeft een mooie Omega Seamaster Ceramic gekocht. Veel draag plezier toegewenst.

Heel aardige gozer en kan je prima zaken mee doen.

2 likes

Mooie piepan constellation overgenomen van @Robbj zeer goede communicatie, leuke babbel en prachtig horloge. Zeker een aanrader, tot de volgende Robby!

2 likes

Ook @Robbj heeft een boek van mij gekocht. De communicatie was erg prettig en het geld stond met een dag of twee op mijn rekening. Hopen dat ook hij het boek snel in huis heeft!

1 like

Vanochtend ff een tripje naar deze zuiderbuur gemaakt voor een leuke Seamaster en een bakkie koffie. Toffe kerel, leuke deal en bij deze een tevreden klant. @Robbj is wat mij betreft een aanrader 🖒

2 likes

Rob @Robbj kocht een boek over de Moonwatch van mij. Zeer nette aanbieding voor extra verzendkosten gekregen, omdat hij Belgisch is. Dat kom je niet zo vaak meer tegen. Rob: geniet ervan en hopelijk tot een volgende keer.

Gr. Hans

2 likes

Vandaag een Tudor Prince Oysterdate overgenomen van @Robbj. Leuke babbel bij een tasje koffie en vertrokken met een prachtig horloge!
Aanrader!

1 like

@Robbj heeft mijn Omega SMPc overgenomen. Fijn, snel en leuk contact, en dito deal; Robby heeft me ook netjes op de hoogte gehouden van betaling, die vanuit onze Zuiderbuurense bank vlot binnen was :ok_hand:
Aanrader dus voor iedereen hier!
@robbj, geniet van de Seamaster! Fijn om te weten dat deze bij zo’n enthousiaste liefhebber terecht is gekomen!

1 like

Vandaag een vlotte en correcte deal afgehandeld met Robby. Helemaal zoals het hoort!

1 like

De Dan Henry van Robby @Robbj overgenomen. Uitstekende communicatie, fijne prijs, snelle verzending en een hele mooie Dan Henry 1964. Kan bij deze Robby dan ook van harte aanbevelen!

1 like

Horloge verkocht aan @Robbj.

Perfecte deal: goede communicatie, geen gedoe rondom betaling en perfect op tijd!

1 like

Geen aanrader :-1: Deal voor n Omega bracelet gesloten, en werd de dag voor de overdracht toch geannuleerd. Hij had m inmiddels aan zn neef verkocht.
Niet wat ik van n mede forumlid gewent ben.

Leuke deal gemaakt met @Robbj en een Oris overgenomen. Heldere en snelle communicatie. Vervolgens een snelle en bomproof verzending met een leuke boodschap er bij.

Aanrader :+1:

1 like

Horloge van @Robbj gekocht! Helaas was vriendin het er niet mee eens, maar ik ben zeker tevreden! :smile:

1 like

Mooie band overgenomen van @Robbj, prima deal, goede communicatie, aanrader!!!

1 like

Een Omega Seamaster overgenomen van @Robbj, prettige snelle en duidelijke communicatie en verzending. Fijn zakendoen :+1:

1 like

Vanochtend naar het zuiden gereden om bij @Robbj de 16570 op te halen. Alles was als omschreven. Alleraardigst gesprekje en voldaan vertrokken. Aanrader :+1:t2:

4 likes

Hier ook een tevreden klant van Robby, @Robbj. Na een beetje heen en weer ping-pongen gisteravond tot een deal gekomen, vanmorgen onder het genot van een kop koffie bij hem thuis de overdracht gedaan. Horloge is zoals omschreven, en toch nóg mooier dan verwacht.

Thanks Robby, tot de volgende :+1:t2:

2 likes

Niet de eerste keer dat ik bij @Robbj ben geweest maar vandaag de 16600 dan eindelijk opgehaald.
Was hem al eerder gaan bekijken, Robby was zo vriendelijk en geduldig om te wachten zodat ik eerst mijn eigen horloge kon verkopen en ik terug van vakantie was. Complimenten hiervoor!
Verder een aangename deal gemaakt en zoals voorgaande keren prettig ontvangen!
Zeker weer tot een volgende keer! :ok_hand:

2 likes

Één mooie jubilee verkocht aan @Robbj. Zeker een aanrader! De overdracht gezellig in een taverne gedaan, na een uur toch moeten afsluiten :smile:!

2 likes