Robert poseidon 39mm

Ik ben redelijk nieuw op het forum maar ga toch een begin maken.
Ik zoek eigenlijk info over de Robert poseidon 39mm diver, ik heb wel qat info kunnen vinden maar niet of de firma nog bestaat, waar ze te koop zijn of wat ik het best kan zoeken. Ik het namelijk Robert en het horloge sluit eigenlijk aan bij wat ik nu zoek.
Alle info welkom, robert

Ik denk at Robert niet meer bestaat. Het enige wat ik er uit mijn hoofd van weet is dat deze horloges zo’n tien jaar geleden verkocht werden onder de namen Steinhart, Debaufre, Roberts en Grovana. Ze werden allemaal gebouwd door Grovana, o.a. ook eigenaar van Revue Thommen. Grovana leverde deze horloges aan de andere 3, compleet met logo/naam op de wijzerplaat. Werd niet echt mysterieus over gedaan destijds, volgens mij liep zelfs de garantie via Grovana.

Volgens mij worden deze horloges inmiddels niet meer gemaakt, van ‘de 3’ is alleen Steinhart nog over. De huidige Steinhart Ocean 1 modellen worden niet meer door Grovana gemaakt.

Als het je om de stijl van het horloge gaat is de huidige Steinhart Ocean 1 39 mm een goede optie. Als je een horloge zoekt met je eigen voornaam op de wijzerplaat wordt het lastiger :smile:

Merci, dat wordt dus zoeken voor mij. Maar ik heb nu wel weer wat meer info. Bedankt

Als dat een vereiste is kan je ook bij san Martin en horloge bestellen met een custom logo. :grin: maar er zullen ongetwijfeld meer merken zijn die zoiets doen. Of een horloge laten modden met een custom wijzerplaat van @Barboendel.

1 like

Kijk ik leer elke keer wat bij

Kijk eens wat ik in Usa heb gevonden.

8 likes

Nice! Goed gevonden!

Ha, wat cool, gefeliciteerd. :slight_smile:

Ja en ook nog in black en gmt en 38mm, ik heb nml dunne polsen. Draagt perfect. Super blij