Hele goede ervaring met @Robert.V
Hij heeft een Squale van mij overgenomen.
Alles ging prima:
Goede nette communicatie.
Snelle beslisser.
Snel betaald.
Kortom ik kan Robert.V van harte aanbevelen om zaken mee te doen!
Hele goede ervaring met @Robert.V
Hij heeft een Squale van mij overgenomen.
Alles ging prima:
Goede nette communicatie.
Snelle beslisser.
Snel betaald.
Kortom ik kan Robert.V van harte aanbevelen om zaken mee te doen!
Hele fijne verkoopervaring met @Robert.V. Robert heeft een bandje van mij overgenomen en dat ging helemaal volgens het boekje. Betaald voor ik er erg in hand en de communicatie verliep vlotjes en prettig. Veel plezier met het bandje en tot de volgende Robert!
Wat mij betreft een vijf sterren ervaring, uit vijf sterren.
@Robert.V heeft een Tudor van mij overgenomen.
Gezellig over de gezamenlijke hobby gesproken.
Snelle betaling. Komt afspraken na. Top!!
Mijn Tudor Pelagos verkocht aan @Robert.V
Fijne communicatie en dito overdracht, even lekker babbelen over horloges en vakantie onder het genot van een biertje.
Kortom, een aanrader!
Veel plezier met de Pelagos , Robert!
Zojuist ontvangen van RobertV.
Zijn Flightmaster met 2 extra straps (die verplichte groene met gele streep ) voor een hele mooie prijs.
Zeer goede verkoop/ aanschaf ervaring, fijne communicatie. En zo kon hij mooi z’n Pelagos aanschaffen. Iedereen blij aan z’n fix !
Ofwel RobertV goede deal
Vandaag een horloge verkocht aan @Robert.V . Leuke deal, plezierig contact. Absoluut een aanrader.
Leuke ruil met @Robert.V, goed en duidelijk contact op voorhand en onder genot van een kopje koffie nog wat horloge verhalen gedeeld
@Robert.V zijn Explorer II overgenomen.
Goede communicatie, de staat van het horloge was als omschreven, aardige vent en de koffie stond klaar.
Helemaal top!
Afgelopen week een leuke deal mogen doen met @Robert.V . Zeer goede ervaring en vlot en vriendelijk afgehandeld, ondanks het feit dat hij op vakantie was. Zeker voor herhaling vatbaar en dus aanbevelenswaardig om een fijne deal mee te doen!
Veel plezier met de mooie Squale!
Tijdje geleden leuke transactie gedaan met Robert, leuke gozer, leuke gesprekken altijd en fijn om zaken mee te doen.