Robert19701

Prettig zaken gedaan met @Robert19701
Reageert netjes, snel en vlot. Bovendien was het horloge vrijwel bomvrij verpakt in het pakketje :grin:
Kortom een aanrader :+1:

1 like

Dank je vóór de mooie review. Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Groetjes,

Robert :+1:

1 like

Horloge gekocht, snelle reactie, zeer vlug overeengekomen en snelle verzending+ ontvangst, top!

1 like

Thanks voor deze mooie woorden​:blush::+1:

Mooie Hamilton intra matic gekocht van Robert. Na zware onderhandelingen tot een mooi resultaat gekomen en daarbij vlotte afhandeling. Zaken doen met Robert is een aanrader.

1 like

Een mooie Seiko tank gekocht van Robert, en ik kan alleen maar zeggen dat ik erg tevreden ben; Het horloge was als gloednieuw, de communicatie was super en verzending was razendsnel! Echt een aanrader!

1 like

Mooie Tudor deal met @Robert19701 kunnen maken.
Communicatie en verzending was perfect.
In de toekomst zou ik zeker weer zaken met Robert doen!

1 like

Dank je wel, Yorick. Veel draagplezier toegewenst.:+1:

1 like

Thanks :+1:

Dank je voor de mooie woorden.:+1::blush:

Mooie Peanut overgenomen van @Robert19701. Alles in puike staat zoals beschreven mogen ophalen, ben warm ontvangen, leuk gesprek, zeker een aanrader voor een volgende keer.

Robert nogmaals bedankt, ben er erg blij mee! :+1:

1 like

Hallo Dion,

Bedankt voor je mooie en het lieve bericht. De ontmoeting was wederzijds​:blush::+1: Veel plezier en ben benieuwd wie het horloge uiteindelijk gaat dragen​:wink:

Groetjes,

Robert

Mijn CWC aan @Robert19701 verkocht. Vlotte deal en even gezellig over horloges gekeuveld bij afhalen. Robert, graag tot een volgende keer!

1 like

Hallo beste Koen,

Jij ook bedankt voor je gastvrijheid en de deal. Ik ben er erg blij mee en kan de zoektocht naar een CWC horloge uiteindelijk af sluiten. :+1::+1::+1::+1::+1::+1:.

Groetjes,

Robert

1 like

Deze week een mooie Baltany overgenomen van @Robert19701, scherpe prijs, snelle verzending en goede communicatie. Aanrader!!

2 likes

Bedankt voor je reactie en veel draagplezier toegewenst :blush::+1:

1 like

Snelle deal gemaakt met @Robert19701, betreffende een Siebel Giftcard!

Alles prima wel en voor herhaling vatbaar!

1 like

Jij ook ontzettend bedankt voor je vertrouwen en leuk gesprek :blush::+1::+1::+1::+1:

1 like