RobertGerard

Nee, ik denk het niet. En het schijnt dat al zijn posten verdwenen zijn…

1 like

Is RobertGerard vertrokken :astonished:
Is hij met Ukraine op horlogejacht?

1 like

Dat is triest om te lezen :pensive:

Ik herinner me zijn topic van kort geleden, over het feit dat hij zo vaak werd gevlagd de laatste tijd. Hij begreep niet waarom en was er heel teleurgesteld over. Dit zou zeer goed een reden voor zijn vertrek kunnen zijn.

We hebben hiermee wel een zeer waardevol - en door mij beslist gewaardeerd- forumlid verloren.

Als de vele vlaggen inderdaad de reden zijn van zijn vertrek, dan staat ons dat helemaal niet netjes… Die vlaggen komen namelijk uit onze eigen community en nergens anders vandaan. Goed om eens over na te denken… :unamused:

28 likes

Helemaal waar!

1 like

RG is in mijn persoonlijke ervaring altijd superbehulpzaam. Zeker toen ik nog maar net op dit forum rondzwierf heeft hij me zelfs een keer voor niks een horloge opgestuurd zodat ik die uit elkaar kon schroeven om wat meer inzicht in het binnenwerk van horloges te krijgen.
Nooit in real life ontmoet, maar volgens mij een zeer hartelijke kerel met een oprechte passie voor horloges. :thumbsup:

13 likes

EXACT! :+1::slight_smile:

8 likes

Zijn naam is ook veranderd naar @gero?

3 likes

Jammer, het leek mij wel een prima Kerel👍
Is iedereen hier niet wat te oud om iemand weg te pesten? (Met vlaggen)

5 likes

Partir est mourir un peu :sweat:

1 like

…un peu :wink:

1 like

Jammer inderdaad dat hij niet meer actief is en zou toch wel heel sneu zijn als dat door het vlaggen komt. Sterker zelfs, komt een beetje overeen met pesten op t schoollplein en daar zijn we toch net een beetje te volwassen voor.

Vond zijn actie mbt de Tour de France zo ontzettend sympathiek dat ik haast overwoog om mee te doen, ook al heb ik niets met de fiets.

RG was ook altijd wel de eerste die weer een like uitdeelde op mijn post.

Zou graag zien dat “onze” RG weer deel uit gaat maken van dit hf, oersympathieke gast met veelvoud aan kennis en een royale collectie.

Oproep aan vlaggers, denk ff na voordat je vlagt en wees een vent (of een wijf) en biedt je excuses aan!

9 likes

Het was wat verwarrend dat hij bijna elke week een andere profielfoto had, maar hij is/was toch wel een belangrijk forumlid met vaak interessante nieuwtjes, een ruime kennis en uiterst hulpvaardig.
Als zo iemand door vlaggen (is dat zo mods, laat eens iets van jullie horen!) verwijderd wordt of er zelf de brui aan geeft dan ben ik bang dat dit mooie forum zijn beste tijd wel heeft gehad. Jammer, vreselijk jammer…

4 likes

Te triest voor woorden.

Naarmate het topic vordert, begrijp ik meer en meer dat dit voor de meesten de vermeende oorzaak is, van de afwezigheid van RG.
Ik weet dat het een bron van ergernis was voor RG, maar of dit de oorzaak is van zijn afwezigheid, durf ik met de huidige informatie, niet te zeggen.
Wat mij betreft best wel een voorbarige conclusie, wellicht kan een moderator in dit geval uitsluiting geven.

1 like

Je suis RobertGerard

5 likes

Ik vraag mij ook hardop af of het is geweest vanwege vlaggen en/of de laatste verwijten aan zijn adres ivm zijn (vele) posts. Terwijl er in dat draadje ook zeer veel steun en positieve berichten richting RG waren. Ik vermoed eerder dat RG vrijwillig is vertrokken, wellicht door de spreekwoordelijke druppel? Ook omdat hij als lid én zijn posts al meteen zijn verwijderd. Indien tijdelijk (vrijwillig) vertrek dan was dit niet gebeurd. En ik kan mij gewoonweg niet voorstellen dat hij voor altijd is gebanned…daar heeft RG zeer zeker de post geschiedenis niet voor (gedurende het jaar of anderhalf dat ik hier rondhang).

Enfin…zeer zeer jammer, dat is een feit.

3 likes

Inderdaad een zeer betrokken forumlid! Ook als ik kijk naar mijn skeleton topic heeft Robert veel positieve input geleverd! Graag meer info over vertrek!!!
Edit:
https://www.horlogeforum.nl/t/robertgerard-moet-terug/49381

Die komt wel weer terug!

1 like

Stiekem hoop ik dat hij nog een keer een beetje werpt hier op het forum… Ik heb het draadje gemist wat hierboven genoemd wordt.

4 likes

Wie had dat nou verwacht he :thinking:

En wat je ook van zijn bijdrages vond volgens mij deed hij geen vlieg kwaad.
Dus Robert Gerard : gewoon terugkomen :thumbsup:

16 likes