Hahaha…dank voor deze
@watchagain Dat zou veel duidelijkheid geven, maar helaas zijn de mods angstig stil. Ik vrees het ergste.
Zal wel met “privacy” van de vlaggers te maken hebben???
Hendrik, en zoals u in mijn profiel kunt zien: nog nooit een vlag uitgedeeld
yup
maar inmiddels wel een keer een foto geplaatst
Ja gepikt vanaf Google, dat lukt mij nog net
Ik heb nog wel een leuke Nikon D40 instappert te koop hoor.
Kan je leuke dingetjes mee doen
Prima kerel die RobertGerard en niks mis met de topics die hij maakte waarom dat gevlagd moet worden is mij een raadsel.
Er was al eens eerder iets gebeurd waardoor hij zijn account had opgeheven maar het zou toch wel erg triest zijn als hij nu definitief weg is door een paar anonieme vlaggers.
Van mij mogen die vlaggers best zichtbaar zijn net zoals je kunt zien wie de likes geeft.
Jammer, vond RG best een sympathieke kerel. Altijd opgewekte posts.
Ik meen dat in het verleden het hier een paar keer tot hoog oplopende discussies gekomen is over zijn kwantiteit aan bijdrages en het feit dat hij toch geen ‘echte’ was omdat hij enkel goedkopere Russen verzamelde…
Een verlies voor het forum, vond z’n bericht een tijdje geleden mbt het vlaggen van zijn topics al erg. Als je het niet wil lezen, klik het topic dan niet aan.
…en het feit dat hij toch geen ‘echte’ was omdat hij enkel goedkopere Russen verzamelde…
Ach: werkt het zo hier?
Is er dan niemand die de man kent? En die weet wat er speelt? Juist Zo’n liefhebber geeft continuïteit / stabiliteit en houvast in dit forum.
Er zal altijd wel een bepaald publiek zijn dat neerkijkt op wat een ander draagt. Ik had indertijd nogal het gevoel dat hij erop gepakt werd, vooral omdat hij dan in z’n dagelijkse topics het vaak had over dure nieuwe horloges die uitkwamen.
Helaas zijn er een aantal die wel zo denken…vaak zijn dat ‘‘newby’s’’ die het nog niet doorhebben hoe het hier werkt.
Jammer, voor mij een fijne aanwezigheid mét toegevoegde waarde.
Het account “Robertgerard” is op verzoek verwijderd. Bij de faq staat een aantal opties en daar heeft Rob gebruik van gemaakt.
Geen ban, geen schorsing etc etc. Overigens is dat laatste altijd zichtbaar.
En ik maar denken dat het die vent van C.H.I.P.S. was die je postte.
Terug on topic: Het is jammer dat de goede man weg is, maar zoals @Jur al aangaf is het gewoon een keuze.
Als je meeleest: Ik vind het ook jammer.
Als veel gevlagd zijn de oorzaak van zijn vertrek is vind ik dat zuur.
Zijn posts van horloges in de prijscathegorie ‘leuke bungalow’ waren niet mijn ding, maar ik heb geen centje last van dingen die mij minder boeien.
Ik begrijp dat vlaggen om andere redenen dan grove misdragingen ook helemaal niet, je kunt hier toch zo selectief lezen als je maar wilt.
Ik roep iedereen op tot horloge-toleantie
Ik leef ook in de veronderstelling dat vlaggen alleen bedoeld is voor grove belediging, ongepast taalgebruik en expliciet niet toegestaan gedrag.
Zo heb ik in de afgelopen zes maanden drie keer gevlagd: Eén keer omdat een verkoop-topic erg fout liep en twee keer omdat er mensen met grovere, ongepaste zaken bezig waren.
Ik roep dus eerder op tot redelijk en billijk gedrag krachtens onze maatschappelijke consensus. Of mensen tolerant zijn of niet mogen ze zelf weten, zolang hun intolerantie hier maar niet onwelvoeglijk geventileerd wordt.