RobertGerard

2 likes

Is er niet iemand die hem in real life kent, of zijn email heeft om met hem contact te nemen en vragen wat gebeurde ?

2 likes

De beste man heeft vrijwillig zijn biezen gepakt, wie zijn wij dan om hem hier te houden. Volwassen mensen, volwassen keuzes.
Voor mij is HF een way of life, voor anderen slechts een forum, zoals zovele.

7 likes

@Jur bedankt voor de opheldering :thumbsup:

4 likes

Jammer dat hij weg is. Iemand met een grote bijdrage aan het HF. Who knows. Misschien komt hij binnenkort wel terug. Blijft toch een verslavend forum dit. Hopelijk heeft hij moeite met afkicken :wink:.

4 likes

Een beetje excentriek persoon trekt vermoedelijk meerdere burgerlijke kleinzielige geniepige vlaggers. Hij is al eens eerder weggepest, maar kwam toen weer terug. De moderators zouden eens een vlagonderzoek moeten beginnen. Wie vlagt hier, bij wie en hoeveel.

10 likes

Heel jammer om dit allemaal te lezen.
Hij bracht juist iets unieks naar het forum.
Hopelijk komt hij binnenkort terug en is het onnodig vlaggen dan ook klaar.

3 likes

Het zou bijzonder jammer zijn als hij definitief weggaat, maar het is uiteraard z’n eigen keuze. Ik leerde hem hier kennen als een sympathieke enthousiasteling over alles wat met horloges te maken heeft. Zo iemand zie je niet graag vertrekken.

3 likes

Kijk al uit naar het topic als ik weg ga.

2 likes

De moderators moeten vlaggen uitschakelen. Stoppen met faciliteren van ziek gedrag…

7 likes

Waarom vlaggen inderdaad?! De beste man deelde horlogenieuws van Hodinkee. Als het je niet interesseert, lees je het niet. :confused:

2 likes

Ik vind het prachtig om te vlaggen! Zeker bij mensen als @anon50762135EV en @25tien. Gewoon niks zeggen, en bij elke post vlaggen. En huilen dat ze doen als ze opeens een trustlevel omlaag zijn, fantastisch!

24 likes

Zou je haast gaan vlaggen met zo’n reactie. .Maar goed, ik vlag uitsluitend na een schoolexamen en daar houd ik t dan ook maar bij…

to say the least, ik vond dat ook drie keer niks, maar ja om daar nu iemand voor weg te vlaggen is ook weer zo wat…

Zou het zeker doen, heb ik zelf ook eindelijk weer wat materiaal voor een nieuw topic!

Jammer, het staat me niet bij dat ik me ooit aan hem geƫrgerd zou hebben, meer als de man die mijn plaatjes altijd wel een like gaf. (En dan gaf ik die van hem natuurlijk ook ff een like :slight_smile:)
Hopelijk zien we hem weer een keer terug.

3 likes

Een keurmeester van Catawiki zit toch zeker nooit zonder inspiratie voor een topic op dit forum?

Als hij catawiki noemt op het forum krijgt hij weer het verwijt dat hij reclame maakt.

1 like

Op het forum zit ik als liefhebber, niet als veilingmeester :wink: Business and pleasure etc.

3 likes

Hier valt de proclamatie van Wittenberg volledig bij in het niet! Hail!!! :blush::+1:

3 likes