Wat was er toch mis met die posts in jullie ogen? Ik kon ze juist waarderen.
Goed idee. Ik denk dat dat vlaggen door de moderators snel inzichtelijk is te maken. Kunnen leden zonodig op worden aangesproken. Dat stiekeme en volgens mij vaak onnodige gedoe kan toch wel gevolgen hebben en dat bevalt me niks.
En vwb robertgerard: sommige bijdragen vond ik niets en las ik dan gewoon niet. Terwijl ik andere bijdragen ontzettend leuk vond. Waaronder zijn tourspel kon ik erg waarderen (ik weet het, weinig met horloges te maken). Volgens mij is ie vanwege de uitslag van dat spel (en dat niemand won) ook afgerekend?!
Anoniem vlaggen moet afgelopen zijn. Sommige leden kunnen er niet mee omgaan.
Mijn reactie in een notendop

Wat was er toch mis met die posts in jullie ogen?
nou niet zo zeer iets mis maar ik vond vijf a tien nieuwe topics per dag met allerlei buitencategorie horloges of exotische onderwerpen wel wat veel van het goede als ik eerlijk ben

Waarom vlaggen inderdaad?! De beste man deelde horlogenieuws van Hodinkee. Als het je niet interesseert, lees je het niet.
Ik dacht al, waar haalt hij al die informatie en linkjes vandaan [quote=“MartijnV, post:76, topic:116675”]
aan hem geërgerd
[/quote]
Ik ergerde mij alleen soms aan het vage kinderlijke taalgebruik.
Precies. Vlaggen gebeurt véél te lichtzinnig wat mij betreft. Je vlagt iemand als er regels worden overtreden, niet als een post je persoonlijke smaak niet is. Punt.
(Hoewel ik bij Marino op een gegeven moment wel dacht ‘Hoe lang gaat dit in godsnaam nog door?’ Maar ook daar heb ik me kunnen inhouden. )

nou niet zo zeer iets mis maar ik vond vijf a tien nieuwe topics per dag met allerlei buitencategorie horloges of exotische onderwerpen wel wat veel van het goede als ik eerlijk ben
Je gaat op vakantie voor 5 dagen en er zijn meer dan 200 nieuwe topics aangemaakt met enkel linkjes. Je kan dan ook Hondinkee site door-scrollen. Als er meer informatie bij staat, dat het een bijzonder horloge is en wat hij er zelf van vond, dan is het al heel anders. Maar goed, waar hebben we het over. Hij is zelf weggegaan. Mogelijk vatte hij dingen persoonlijk op van dit forum.

Als het je niet interesseert, lees je het niet
dat geldt voor banners ook en toch gebruikt iedereen adblock
want of je geïnteresseerd bent of niet, het staat toch in je beeldscherm
Zoveel? Heb ik er heel wat gemist dan.

Heb ik er heel wat gemist dan.
als niet-boardroom-member heb ik heel wat meer uurtjes over om op HF rond te hangen denk ik
Adblock neem je toch zodat je niet meer van die reclames krijgt voor je filmpjes op youtube, facebook etc
Het blijft je hoog zitten hè…
ik dacht ik schiet hem even netjes in de bovenhoek
als Ajax en PSV het niet doen, dan Candide maar
Vanaf je eigen achterlijn kun je niet in het juiste doel koppen hoor…
(Die foto…wie verzint dat? )

Vanaf je eigen achterlijn kun je niet in het juiste doel koppen hoor…
oh, ik kom als linksbuiten veel mee naar voren hoor, ik heb de krijtstrepen op de schoenen staan

Die foto…wie verzint dat?
hahaha, ja was een toevalstreffer, ik Googlede (met de nodige zelfkennis) op ‘retard football’
Linksbuitens horen voor te spelen hoor. Zit je in je vrije tijd ook al op de bank?
ik regel even een proefabo’tje Fox Sports voor je, moment
Jongens, ff ontopic. Anders ga ik jullie vlaggen