En bij welke reden wordt er gevlagt?
Je weet hoe emotioneel ik ben en toch maak je er (mis)bruik vanā¦
Alleen zie je een banner direct terwijl je helemaal zelf kon beslissen of je de posts van RG opende of niet.
Vlaggen voor een post die je minder boeiend vindt gaat me gewoon te ver, thatās all!
dat was met die steeds wisselende avatar dus nog niet zo eenvoudigā¦
mij ook
Nee, dan moet je inderdaad de moeite nemen om het net geopende maar helaas minder interessante topic ook weer te sluiten. Kleine moeite en daarna lees je verder over al het moois dat HF te bieden heeft. If thatās what it takes zodat die kerel hier lekker met ons zijn hobby kan beleven, heb ik het er graag voor over.
eensch
Lijkt me sterk dat hij enkel daarom weg is. Spijtig ook dat hij het zelf niet kenbaar gemaakt heeft. De hoeveelheid topics van andere sites hoefde van mij ook niet direct. Echter in sommige gevallen kwam het best tot een leuk topic.
Het is iig goed met ons gesteld, dat we ons druk kunnen maken over dergelijke onderwerpen.
Ieder beleeft de hobby op zijn manier. Vraag me echt af wie de vlaggers waren, want nu ontkent zowat iedereen
Kun je eigenlijk ergens zien als er op jou wordt of is gevlagd?
Alleen als er genoeg vlaggetjes zijn dat je post weggevlagd word.
Het grote punt van RobertGerard was niet alleen dat hij werd gevlagd, maar vooral ook dat hij dus niet kon zien door wie.
Helemaal eens Oom Piet, ben benieuwd wie zich hier kampioen vlaggen en gevlagd worden mag noemen. Zou ik een kans maken in die tweede categorie?
Misschien voor het vlaggen ook maar een badge toevoegen?
Erg jammer inderdaad. In de loop der tijd wat van/aan gekocht/verkocht, zeer prettige communicatie altijd. Zijn politiek links/zeer links georienteerde, wekelijks veranderende avatars waren soms het zand tussen de tenen; maar dat zou ik toch ook gaan missenā¦
Die is er al, die badgeā¦
Ik zie hem niet. .Misschien alleen zichtbaar voor bepaalde gebruikers.
Ik krijg de onweerstaanbare neiging om dit hele topic te vlaggenā¦
Is ook buitengewoon irritant. Als iemand zo nodig moet vlaggen, dan graag met open vizier.
Klopt. Als ik een mes in mijn rug krijg, wil ik graag weten wie het erin heeft gestoken.