kom op jongens, messen?? Het zijn maar wat vlaggetjes. Overdrijven is ook een kunst.
Was spreekwoordelijk bedoeld Daniel. Zit geen kwaad in.
Dat begrijp ik uiterraard. Maar alsnog, ik kan me er niet zo druk over maken.
Het moet niet gekker worden. We zijn het steeds vaker roerend eens, jij en ik.
Die rare, dure, wanstaltige en bij vlagen briljante horloges die tussen die topics zaten waren altijd wel weer even leuk, en een aardige gelegenheid voor mij om de beroepszeikerd uit te hangen. Ik vond ze leuk.
Ik moet er meer dan een paar gemist hebben, in dat geval. Maar ter zijner verdediging: Ze gingen altijd over horlogerie, er zaten geen fotoâs van witte sokken bij, en er ontstond soms wel eens een geinige discussie / flamewar.
true, true
Dat is duidelijk.
Mensen die continu vlaggen zijn een soort NSBâers wat mij betreft.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor deze post weggevlagd wordt.
De top 10 vlaggers zou best openbaar gemaakt mogen worden, dan hebben we een aardig beeld denk ik.
Ach, het is als met zoveel dingen:
Als je de politie belt omdat het kind van de buren wel eens een bal uit je tuin vist zou je best een eikel kunnen zijn, mits het kind je tuin niet om de haverklap sloopt.
Als je de politie belt omdat het kind van de buren, met acht vrienden, allen gekleed in een witte puntmuts, een brandend kruis in je voortuin plaatst ben je geen NSBâer, dan ben je gewoon terecht een bezorgde burger.
Why? Laat gewoon zien wie er vlagt.
Ik kan me niet voorstellen dat ik zelf vlag, tenzij er sprake is van bewuste belediging op grond van ras of zo. Maar als ik vlag, mag iedereen het weten.
Overigens heb ik nog nimmer gevlagd sinds ik hier rondloop.
Omdat ik denk dat de meeste van deze stiekeme vlaggers ineens een stuk minder gaan vlaggen als het erbij komt te staan wie de post gevlagd heeft.
Het lijkt me interessanter om te weten wie al die tijd heeft gevlagd in de veronderstelling dat toch niemand er achterkomt.
Jajaaajajaaaaaaaa!!!
Eigenlijk speciaal nu voor @Fate_Amenable_To_Change, maar omdat je zo lekker met 'm meeluld krijg je ook een credit van me âŚ
haha! hij is fijn!
HF braddaâs
Vlaggen âŚ
doet me denken aan een grensrechter en wat Youp ooit zei:
"Nou in dit geval bedoel ik zoân Hollandse eikel, zoân lul, zoân Buckler-drinker, zoân type die je dâr van verdenkt dat hij zijn eigen caravan trekt, zoân grensrechter."
Dat hele vlaggen gedoe⌠het zal wel. En âanoniem vlaggenâ, raar dat het kan.
Een Moderator ergens op wijzen is super. Je kunt onmogelijk alles lezen.
Ik zie wel goede en terechte ingrepen van moderators. En die zullen soms ook wel een fout maken.
Maar dat dit zoân issue is.
Jammer dat iemand die gewaardeerd is vertrekt.
Hopelijk zijn dan niet ook al zijn posts weg ?
Hè, bah! Mag ik die witte sokken terug? Die strepen van je âjesus-nikesâ zijn niet om aan te zien.
Hmmm⌠van witte sokken naar witte slipperstrepenâŚ
Wat betreft RG; ik vond zijn bijdragen best leuk. Zaten af en toe gave artikelen tussen die ik zelf niet zou hebben gevonden. En de dagelijks wisselende avatar vind ik creatief. Op een forum vind ik dat kleurrijk en als iemand daar nou plezier in heeft zonder iemand opzettelijk te kwetsen, dan geeft dat toch niets? Daar ga je iemand toch niet voor âwegpestenâ.
Ik zal mân witte tandpastabillen achterwege laten