RobertGerard

:joy:

1 like

Kun jij deze stelling nader voor me uitwerken?
Beeldmateriaal ter illustratie is gewenst.

1 like

ā€œAls ik je vaker kon vlaggen had ik het gedaan.ā€

Ik ga niet verklappen wie dit tegen mij gezegd heeft
maar backstabbers die zijn er helaas ook.

Die vlag moet weg omdat er veel te gemakkelijk op kan worden
geklikt.
Bij echte misstanden kan er ook een PB naar een moderator.

Jammer overigens van RG hij toonde vaak dingen waar ik zelf
nooit opgekomen zou zijn.
En een horloge is een horloge of het nu een Vostok is of een VC.

4 likes

Man en paard a.u.b.
Vlaggers zijn ziek, allemaal!:innocent:

Het historisch besef weer ver te zoeken. Hoe walgelijk ik die vlaggers ook vind, niemand gaat ten gevolge hiervan dood, of naar een kamp.

Ok, even een reactie want ik lees zoveel aannames dat je het bijna zou gaan geloven allemaal.
Ten eerste, RobertGerard heeft gevraagd zijn account te sluiten. Dat wil niet zeggen dat hij niet via de achterdeur weer binnen is gekomen. Als hij dat heeft gedaan, is het zijn keus om dit niet bekend te maken en zullen zijn leuke posts (smaken verschillen) ook wel weer terugkomen.

Te tweede, het aantal vlaggen zegt niets over het trustlevel. Al krijg je er duizend, je trustlevel verandert niet. Wat wƩl gebeurt is als er meer dan vijf verschillende leden een post of topic vlaggen, dan wordt het gesloten en krijgen de mods een oproep om te kijken wat er aan de hand is. De mods hebben de mogelijkheid tot akkoord/niet akkoord/negeren. Bij akkoord blijft het gesloten, bij niet akkoord gaat het weer open en als er maar 1 iemand heeft gevlagd en het is een twijfelgeval, dan kiezen we voor negeren. Als er dan meer vlaggen komen, sluit hij weer vanzelf.

Te derde, het vlaggen door leden is onderdeel van de regels en voorwaarden van het forum. Als leden niet vlaggen, dan krijgen de mods het erg druk omdat ze alles moeten doorlezen. Als er dan leden zijn die veel tijd kosten, dan gooien we deze er een tijdje (of definitief) af. Krom gezegd houden de vlaggers de boel dus bij elkaar.

Als laatste, en die is minder mooi, zijn ik en de andere mods er niet van gediend om uitgescholden te worden of om bedreidingen te ontvangen. Aangifte kan slechts gedaan worden als er daadwerkelijk sprake is va een doodsbedreiging maar ā€œik kom je opzoekenā€ is voldoende om niet meer welkom te zijn. Het gaat hier om horloges. Een luxe goed waar je plezier van kan hebben en dat plezier onderling kunt delen op dit forum.
Zonder op schrijffouten te hebben gecheckt ga ik nu even voetbal kijken :sunglasses:

61 likes

Lol, als ik naar je polsjes kijk (kan nl. nooit een bandje van je overnemen) ben je graat mager van het 2x 3 kwartier warm lopen om in te vallenā€¦ :stuck_out_tongue:

2 likes

Dank weer voor de toelichting Jur.

Psā€¦dankzij de laatste paragraaf is nu ook helemaal duidelijk waarom onze grote vrind Marino een ban heeft gehadā€¦en volledig terecht overigens. Good riddance!

2 likes

haha, valt reuze mee, gewoon 85 kilootjes bij 1.83m

en die polsen waren in de sportschoolperiode (toen ik 92 kg woog) exact even groot :wink:

vraag maar aan @HanDavinci hoe dat werkt, die heeft ook spijkerbroekmaat 32 maar heeft een torso als Hulk Hogan

2 likes

@anon50762135EV

Oh je, ik heb een buik als een biervat. Telt dat ook?

2 likes

Tuulk.

Alleen als je er een tapje uit kan halen.

1 like

You made my day. Amice.

1 like

Ja, proost!

Ik noem jou Tiny Tim. Groetjes van 102 kg en 1.98m :v: Het lijkt wel Ć©Ć©n van je vieze datingsites. Wat is je haarkleur?

8 likes

blond bij maanlicht, dat weet je best :kiss:

8 likes

Daā€™s nog altijd veel meer dan een sixpack, hulde!

3 likes

Just kidding :wink:

1 like

Kun jij deze stelling nader voor me uitwerken?
Beeldmateriaal ter illustratie is gewenst.

7 likes

Oprecht jammer dat RG vertrokken is, ook al is dat op eigen verzoek. Ik kon zijn bijdragen wel waarderen.

Voor wat betreft het vlaggen: ik heb geen idee hoe dat in de forumsoftware werkt. Wordt een post automatisch verwijderd bij een x aantal vlaggen, of doen mods dat. Waarom wordt er niet gekeken welke snoodaards om belachelijke redenen continu vlaggen, of steeds eenzelfde lid vlaggen? Zeker dat laatste lijkt me goed te monitoren.

Het zou toch wel zot worden als 1 of 2 trollen hier de boel verzieken.

1 like