Flipperkast

Bandje aan @Flipperkast verkocht, helemaal goed! Dank Robert!

1 like

Prima transactie met @Flipperkast
Zoals altijd snel, zorgvuldig, vertrouwd en eerlijk.
Zal niet de laatste keer zijn!
Dank!

1 like

Vandaag mijn Rolex Explorer I 39mm aan @Flipperkast verkocht! Weliswaar met pijn in mijn hart, maar ik moest even short gaan voor een nieuwe Sub No Date. Anyhow prettige communicatie, zeer prettige afhandeling. Even onder het genot van een kop koffie bij een Van der Valk hotel lekker over horloges lopen kleppen en uiteindelijk voor beide met een mooie deal weg gegaan. @Flipperkast is zeker een aanrader!

2 likes

Afgelopen week mijn Sub verkocht aan @Flipperkast
Na een hoop heen en weer gebabbel als nog een snelle deal gesloten en afgesproken elkaar te ontmoeten. Prima en vooral eerlijke kerel en zeker geen twijfel om een volgende deal mee te sluiten in de toekomst :+1:
Had graag gezegd veel draagplezier maar hij is er alweer van tussen :rofl:
Anyway, tot de volgende Robert!

2 likes

Snelle deal gesloten met @Flipperkast voor een doos voor zijn submariner. Goede communicatie en alles prima verlopen :+1:t2:

3 likes

Horloge gekocht van @Flipperkast. Nette communicatie, vlotte verzending en het horloge is nog beter dan verwacht :+1:

1 like

Horloge overgenomen van @Flipperkast. Prima deal, goede communicatie en super snel verzonden. Zeer tevreden, thanks Robert.

:+1:t2::+1:t2:

1 like

Kort, krachtig en correct zaken doen met Robert en ook nog eens supersnel verzonden :+1:

1 like

Knap horloge gekocht voor een hele mooie deal. Voor herhaling vatbaar :+1:

1 like

Heb 2 links overgenomen van @Flipperkast, kort maar krachtige deal. Zou het zeker nog eens doen!

1 like

Leuke overname @Flipperkast thuis. En geweldige cappuccino!
Vooraf heldere communicatie en eerlijk over historie / beschadigingen.
Absolute aanrader!
Thnx Robert!

1 like

Easylink voor mijn vriendin haar OP overgenomen van @Flipperkast. Ik had Robert gevraagd of hij me wilde laten weten als hij deze wilde verkopen, en zo geschiedde :+1::+1:
Tot een volgende Robert

1 like

Onlangs een TAG verkocht aan @Flipperkast.
Soepel verlopen en, ondanks een verschil van interpretatie m.b.t. de staat van de TAG, is alles bijzonder plezierig verlopen.
Een absolute aanrader! :ok_hand:t2:

2 likes

Deze review schrijf ik natuurlijk bijna voor niets. Vrijwel iedereen van het forum heeft immers wel al eens zaken gedaan met onze voormalige flipperkoning :wink:

Ook deze keer een vlotte transactie met Robert, Top forumlid om zaken mee te doen!

1 like

Horloge verkocht aan @Flipperkast! Zeer fijne, aangename gast waar je prima zaken mee kan doen. Aanrader voor iedereen.

Robert, graag tot een volgende keer en geniet van je NA :sunglasses:

1 like

Prettige ervaring met RobertW, heb een TAG Heuer bandje overgenomen is snel geleverd en in perfecte staat :+1:
Tot wellicht een volgende keer.

2 likes

Een mooi rubberen Breitling bandje overgenomen van @Flipperkast.
Artikel zoal omschreven. Fijne communicatie, keurig verpakt en snel opgestuurd.

Een aanrader.

1 like

Uitstekende ervaring, lekker soepele transactie met Robert @Flipperkast…snel verzonden en bombproof verpakt…AANRADER!

2 likes

@Flipperkast weer een Breitling afhandig gemaakt. Zoals wij wel vaker doen voor een bijzonder faire prijs overgenomen. :+1:

1 like

Aan @Flipperkast een Speedmaster verkocht. De deal was snel gesloten, verder is het prima zakendoen met Robert. Aanrader!

2 likes