RobH

Prettige ervaring gehad soor de verkoop van een band aan @RobH.
Fijne communicatie en snel betaald.
Toppie!!

1 like

Zeer goede ervaring met @RobH. Bandje overgenomen van 'm en direct dezelfde dag verzonden. Goed op de hoogte gehouden en bandje is zoals beschreven; in nieuwstaat. Bedankt Rob! :+1:

1 like

Nieuwe Seiko Monster overgenomen van Rob. Supersnel verzonden, veilig ingepakt in een oversized doos (had hij van tevoren al aangekondigd). Moest lachen toen het pakket bezorgd werd, want inderdaad:

Blijkt ook nog ‘s waanzinnig goed te werken zo, want niemand thuis had door dat er alweer een horloge was gearriveerd… :wink:

Prachtig horloge ook nog ‘s, dus super zaken gedaan, top! :+1:t2:

1 like

Horloge overgenomen van @RobH . Vlotte communicatie en snelle verzending. Horloge bleek bij ontvangst in haast nog betere staat als beschreven.Bedankt en graag nogmaals!

1 like

Ik parkeer deze even hier. :blush:

Geckota bandje overgenomen van @RobH

Snelle verzending, prachtige staat. Heel tevreden met de aankoop, bedankt!

1 like

Vandaag een Hamilton Murph van @RobH overgenomen. Vlotte en fijne communicatie. Het horloge is in de staat zoals door hem aangegeven. Bedankt Rob!

1 like

Ik heb van @RobH een stalen band overgenomen.
Keurig verpakt, snelle verzending en de staat is zoals omschreven. (nieuwstaat!)

Topper! :+1:

1 like

Onder het genot van een heerlijk kopje koffie, lekker gekletst, en een Fortis F39 overgenomen van Rob. Superdeal, supergast, goed zaken doen!
Bedankt @RobH !

2 likes

Veel draagplezier!

2 likes


Gaat lukken, dank je wel!

1 like

Top! Welkom bij de Fortis Family!

(Er is overigens ook een Fortis Watches Club, gratis, voor meer info:DM)

Mijn Breitling Colt verkocht aan @RobH. Rob is een betrouwbaar persoon. Heel veel draag plezier :+1:t3:

1 like

Seiko Samurai gekocht van @RobH.
Prettige contact.
Mooi verpakt.
Horloge was tiptop.
Aanrader.
Bedankt.

1 like

Mooie waterproof haai lederen band overgenomen van @RobH Snel en netjes verzonden. Bandje is als nieuw! Vlot en fijn contact via HF.
Aanrader!

1 like

Heb deze week een bandje overgenomen van @RobH. Vlot contact, bandje lekker snel verzonden, en het bandje ziet er keurig uit. Prima ervaring!