Robin2086 stelt zich voor

Hallo allemaal,

Ik ben Robin en na een tijdje meelezen op het forum heb ik besloten lid te worden. Het lijkt me leuk om wat actiever op het forum aanwezig te zijn en er veel te leren en te ontdekken.

Na het overnemen van een Seiko Sportura van een collega (nadat ik een Seiko Chronograaf van mijn vriendin (inmiddels vrouw) heb gehad een jaar of 8 geleden) ben ik steeds meer van Seiko horloges gaan houden. Zo heb ik er hier en daar wat gekocht en weer verkocht en heb ik er momenteel nog een 5-tal over, en dit zal vast wel wat veranderen gezien het moois wat voorbij komt in de Horlogemarkt topics.

In de loop der tijd gelukkig iets meer gaan verdienen en dus ook naar iets duurdere horloges gaan kijken. Vooral Omega sprak me aan en dan met name de Speedmaster. Na een tijdje sparen ben ik vorig jaar de gelukkige eigenaar geworden van de klassieke Moonwatch in de saffier glas uitvoering. Ook heb ik een paar weken geleden een Quartz Seamaster aan kunnen schaffen waar ik momenteel verliefd op ben.

Verder heb ik nog een zwarte Fossil welke ik ooit in een hotel kamer heb gevonden. Handig als je naar een heftig festival gaat… Ook heb ik een Pontiac Hydraulica welke ik van mijn opa heb mogen erven. Voor mij dus de meest waardevolle.

Zie hier mijn collectie:

Bedankt voor het lezen en hopelijk tot ziens op het forum!

Robin.

22 likes

Welkom op HF, mooie collectie, vooral die Speedmaster en Seamaster😀. Veel plezier hier!

Ω

2 likes

Welkom hier!

1 like

Beste Robin,
welkom op HF!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom, Robin en nog veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom. Mooie collectie.

1 like

Welkom Robin!
Mooie collectie👍

1 like

Mijn beste,

Robin, van harte welkom binnen de gelederen van dit enthousiaste HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom amigo!

1 like

Welkom.

1 like

Welkom,je bent al goed bezig

1 like

Welkom!

1 like

Welkom, mooie collectie :+1::+1:

1 like