Even nog het volgende:
Ik heb NETJES, aan Robin via de app aangegeven dat ik niet gediend was van deze handelswijze en dat het forum gelukkig een optie bied (ervaringen met (ver)kopers ) om dit soort dingen te delen. Niets meer en niets minder. Blijkbaar vind je dat “agressief gedrag en een beetje gaan dreigen”…
Na mijn eerste communicatie met Robin, zijn vraag om de klok te reserveren en de melding dat hij waarschijnlijk donderdagavond zou langskomen heb ik de klok op gereserveerd gezet. Niet al eerder zoals hij hierboven insinueert.
Na/ tijdens deze communicatie heb ik meerder voorstellen gehad van andere forumleden, welke ik netjes heb aangegeven dat ik hen “in de wachtrij” zou plaatsen mocht de deal niet doorgaan. Dit heb ik Robin gemeld toen hij niet concreet werd m.b.t. de afspraak. Volgens Robin is dit misleidende informatie… en een verkoperstruc om de hoofdprijs te krijgen…
Ik ben degenene die tijdens de communicatie over een definitieve afspraak en Robins vragen over de betrouwbaarheid van mijzelf en de klok telefonisch contact heb gezocht terwijl Robin mijn nummer al had… (het gaat immers niet om de verkoop van een pak koffie) En vervolgens verwijt je mij dat ik te kort schiet in mijn communicatie? Of zoals jij het noemt… commutatie…
Je schermt met de “kennis” van een juwelier die het een slechte deal vind… want deze juwelier kan dezelfde klok (zonder enige vorm van papieren, doos, accessoires en zonder recente service (dat geen tientjes werk is bij een Rolex) immers leveren voor €150,- meer… ehhmmmm…lees dit nog ff aandachtig zou ik zeggen.
Je maakt een wat vreemde opmerking m.b.t. @BadgeandBezel over met mij bevriend zijn???
Je noemt me een opgefokt mannetje … ?? En je hebt het erover dat je onterecht wordt “afgebrand”.
Ik denk dat het meer dan duidelijk is… maar wil wel even aangeven dat ik van alle hierboven genoemde onterechte aantijgingen verre van gediend ben.
Dus kijk ff goed in de spiegel of raadpleeg het mistery forumlid die je influistert (ik zou overigens na deze gang van zaken ook niet genoemd willen worden).