Robinp

Heb een Seiko SNZF17J aan Robin verkocht. Hele prettige transactie, prima om zaken mee te doen.

Aanbevolen :ok_hand:

1 like

CWC gekocht van Robin. @robinp Vriendelijke en heldere communicatie op het forum en in het echt. Samen een kopje koffie gedronken en lekker gepraat over horloges en ons werk. Graag nog eens. :smile: :+1:

1 like

Robin heeft een horloge van mij overgenomen. Vlotte communicatie en betaling. Goed zaken mee te doen. Veel plezier ermee @Robinp!

1 like

Robin heeft gisteren mijn Black Bay Blue overgenomen. Vanaf het begin een zeer prettige, aardige en ook vlotte communicatie gehad met Robin. Perfect afspraken kunnen maken en met veel genoegen mijn Tudor overgedragen aan iemand die er zeer veel plezier aan gaat beleven. Erg leuk op deze manier. :+1:

1 like

Mooie nieuwe Victorinox van @Robinp overgenomen. Soepele deal, prima verpakt en snel verstuurd. Een aanrader😁
Robin bedankt :+1:

1 like

@Robinp heeft een Bergeon-tooltje overgenomen (welke helaas door de drukte bij de post iets langer over de reis heeft gedaan dan gehoopt).

Vlot en prettig contact, snelle betaling en daarmee een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Horloge standaard verkocht aan @Robinp vlotte deal en snelle betaling. Prima zo!

1 like