Ik ben helemaal niet zo’n fan van robotopics of youtube link topics, maar het is absoluut nodig om er ook een obligaat GS topic bij te prakken. En zeg nou zelf, deze rode is gewoon geslaagd.
Het is deprimerend hoeveel topics HF zelf al aanhaalt in de preview pane. Blijkbaar heeft @Dpvh gewoon gelijk.
Ik vind hem geweldig Maar, gezien de vaak negatieve reacties op de rode plaat van de huidige HFLE2020 heb ik het vermoeden dat de meesten hier deze GS niet kunnen waarderen Voor de goede orde: ik vind de HFLE2020 wel degelijk geslaagd met de rode plaat en heb derhalve eentje besteld.
Da’s inderdaad ook een fantastische plaat. Het mooie van de ‘strepen’ is dat het een soort effect van gelakt kersenhout geeft. Dat heeft wel wat in mijn ogen. Maar misschien als ik hem in het echt zien, wil ik toch een andere GS
Deze is idd. stuk mooier nog.
Ik heb wel een zwak voor die kleur omdat mijn eerste horloge, gekregen op mijn. 13e verjaardag, ook een rode dial heeft. En ja, op je 13e is een horloge echt een toolwatch! Hij was met echt glas maar dat was gauw kapot en toen hebben ze er een plexiglas ingezet. Dat was de eerste en laatste keer dat hij open was. Uiteraard ongepolijst en incl. B&P. En loopt nog prima!
Zijn meer dan prima horloges. Afwerking is als ik mag geloven bijna ongeëvenaard. Binnenkort maar eens even in real life aanschouwen. Mijn opmerking net was ook niet al te serieus.
Zou je willen stoppen met het bashen van alles wat geen Rolex, Tudor, Breitling of Omega is? Dan hoef je ook niet telkens aan te geven dat we je mening niet al te serieus hoeven te nemen. Scheelt ons, en jezelf, een hoop tijd. Dank!