Robustu NL titanium horloge op Kickstarter

Ik ben een fan van Nederlandse initiatieven en ik wens ze oprecht veel succes toe met dit gedurfde ontwerp. Dat gezegd hebbende, ga ik 'm niet backen: absoluut niet mijn smaak.

:sweat_smile::thumbsup:

Vind het ook niets.

Wat me opvalt (info van hun site) is op hoeveel plaatsen je als de zoveelste horlogestarter je verhaal kwijt kunt:

TiMe22 as featured in
September 16th, 2016 – GadgetFlow – Robusto – The Strongest Watch. Made from Titanium.
September 14th, 2016 – TrendHunter – The TiMe22 Robusto Watch Boasts a Design That’s Stronger Than Steel
September 14th, 2016 – Suave Watches – TiMe22 Robusto Titanium Watch from The Netherlands is a display of engineering feat mixed with interesting design.
September 14th, 2016 – MIKESHOUTS – When this hat tip arrived at our inbox, it has already won us over with its look.
September 13th, 2016 – TechCrunch – The Robusto is one of the strongest and lightest watches in the crowdfunding universe
September 13th, 2016 – Wristreview – Robusto: the Strongest Watch made from Titanium by TiMe22
September 12th, 2016 – Hyperstarter – Featured: Project of the Week
September 12th, 2016 – The Watch Blog – Dutch watchmaker TiMe22 launches its grade 5 titanium watch “Robusto” on Kickstarter
September 12th, 2016 – The Watch Ponder – The tale of two Start-ups: Watch Companies on Kick Starter
August 29th, 2016 – The Watch Ponder – David v. Goliath: Start-ups and the Swiss Watch Industry

En merk op, dat het ene verhaal nog positiever dan het andere is. Kritische noten ontbreken feitelijk.

Nu weet ik het zeker, de markt is overspannen & de belangstelling voor horloges kan slechts 1 kant op. Minder worden…

2 likes

Vind het wel wat hebben. Eindelijk eens wat anders dan de zoveelste sub kloon op Kickstarter.
Dat gezegd ga ik niet backen, want ik heb niets met microbrands en ik ben Kickstarter-moe.

Mwaaaah,

Ik weet het nog niet.
Zou 'm eerst eens echt willen zien.

En dan ook op 'n normale pols en niet zo’n meidenpolsje.
Misschien valt die dan wel mee. Hangt zeer zeker ook af van de lug to lug,

Elf.

Hoe kan dit je doen denken aan een Nautilus!?
Dat is echt een belediging namelijk haha.

Wat een lelijk ding op kickstarter…

mèh. fugly.

kan ook aan de fotografie liggen ik vind ze op de bovenste foto ook lomp,
maar bij de onderste foto best leuk… vooral wanneer ze de die felle kleurtjes van die omschrijvingslijnen er in zouden kunnen verwerken.

iig een gedurfd ontwerp en niet het zoveelste horloge met Mercedeswijzers.

1 like

Giro 25tien zeker?

Wat een afschuwelijk ding… Niks is in proportie…

Lug to lug is net geen 50mm afgaande op de schematische tekening.