genesis
1 september 2025 om 07:19
1
Ik zoek een rode GMT wijzer voor mijn GMT II 116710LN, de originele groene uitvoering vind ik niet zo fraai ogen.
Heeft iemand een idee van hoe, wat, waar?
-Bij Rolex is deze niet los te bestellen, alleen als complete wijzerset en dat € 500 a 600 (deze stap is voor mij te groot)
-Heeft iemand deze mogelijk liggen en wil die er van af?
-Of weet iemand misschien waar die te verkrijgen is?
Of andere suggesties ik hoor het graag
1 like
Ik heb wel een suggestie… verplaats het naar de categorie: ‘gezocht’ (lichtblauw)
1 like
genesis
1 september 2025 om 08:46
3
Dat begrijp ik, maar dit is de 'doelgroep’en dacht hier de meeste kans te hebben op een tip waar eea te verkrijgen
1 like
genesis
1 september 2025 om 09:34
7
Ja heb ik ook gezien, maar dat niet originele Rolex aftersales en ik wil het graag origineel houden
LUWE
1 september 2025 om 09:48
8
Tja… dan blijf bij groen. De rest is niet origineel
2 likes
Dat nog niet heeft geroepen @Tempusuurwerktechniek maar goed dan doe ik het wel
2 likes
genesis
1 september 2025 om 09:57
10
Nuh nuh nuh, nou charcheer je, ik zoek de originele Rolex GMT rode wijzer, dus dan word het een originele Rolex Frankenwatch en bij eventuele verkoop in de toekomst kan de groene behorende GMT wijzer wel weer terug indien gewenst
genesis
1 september 2025 om 09:59
11
Reeds gebeld, maar dan alleen verkrijgbaar als complete wijzerset kost rond de 500 a 600 euro
Dat is voor mij een brug te ver hoor
1 like
Ow meen je, dacht dat je een AD had gecontact, helaas. Inruilen voor een blro en een andere bezel er op laten zetten is ook weer wat lastig.
genesis
1 september 2025 om 10:28
14
ATallGuyCollectingWatches:
Ow meen je, dacht dat je een AD had gecontact, helaas. Inruilen voor een blro en een andere bezel er op laten zetten is ook weer wat lastig.
Vroeger kon mixen & matchen bij de AD met originele Rolex onderdelen, dat is helaas ter ziele gegaan door nep onderdelen makers…
1 like
Als je origineel Rolex spul wilt dan gewoon dokken
Wanneer je niet bereid bent te betalen, waarom dan perse origineel als het toch geen originele configuratie is? En je het er bij verkoop toch weer uit haalt?
3 likes
Ik zie op insta nog wel eens wat onderdelen voorbij komen bij handelaren. Meestal zijn de wijzers idd volledige sets. Maar misschien toch de moeite waard om via die weg eens te zoeken naar een wijzer.
genesis
1 september 2025 om 10:37
17
Dat zou een idee kunnen zijn.
genesis
1 september 2025 om 10:38
18
ZeeVanTijd:
Wanneer je niet bereid bent te betalen, waarom dan perse origineel als het toch geen originele configuratie is? En je het er bij verkoop toch weer uit haalt?
Ja luister eens ‘romantiek’ mot wel betaalbaar blijven hoor
2 likes
genesis
1 september 2025 om 10:55
19
ZeeVanTijd:
Daar heb je een punt, ik ben denk te rigide in mijn denken, zal dat eens in overweging nemen.
Thanks