Ja dees vind ik idd heel geinig… staat je goed.
En hoe ervaar jij de sunburst dial?
Je beschrijft het zoals het is, het is een geinig ding. Leuke sunburst. Leuk voor het geld
Voor de genoemde bedragen kan je zelf ook een leuke mod (laten) bouwen.
In dit geval met een rode Sakura plaat van Namoki mods.
Ik weet niet of deze nog als voldoende sportief ervaren wordt, of dat dit eerder als dressy moet gezien worden: MeisterSinger Neo Plus Sunburst Red Dégradé Dial Strap Watch NE411D
Out of stock. Jmmr, vind em ook leuk.
Dit wordt toch wel prijzig. Is in de uk…
Erg mooi maar als ik me niet vergis net iets duurder als een phoibos of venziane.
Ja, daar komen inderdaad nog invoerrechten bij tegenwoordig, vrees ik. Maar je hebt hem in 36 mm aan een prijsje: https://horlogeoutlet.nl/a-79744883/meistersinger/meistersinger-neo-red-horloge-automaat-antraciet-ne911d-36mm/#description
Of in 40 mm aan zo’n 1250 EUR. NE411D • Horloge.be
Mogelijk kan je hem met wat googelen nog wel wat goedkoper vinden. Heb er nog niet zoveel tijd in gestoken.
Het is wel erg mooi .
Yo Whiskey,
Die enkele op de hand vind ik wel echt heel aardig… vooral super mooie kleur en ook nog nette dial. Maarrrr als ik die 15K nu klaar had liggen zou ik voor die IWC Flieger chinees tijger jaar gaan. No offence…whisky. Whiskey is toevallig ook al niet zo mijn drankje…
Ik denk dat die met de blauwe band en die met de mesh band mij een beetje te klein zijn en ook niet zo mijn stylo. Maar ook jij, dank voor het meedenken.
Grote Groet, Fredje
Hey Bie,
Ook leuk maar niet helemaal voor mij.
Dank voor het meedenken.
Grote Groet, Fredje.
Hoi Kabriolet,
Dankjewel.
Groet, Fredje.
Hoi Subonno,
Ik ben vandaag meteen even wezen passen bij een AD ( Ik had toch een dagje off vandaag) en ik moet zeggen dat viel niet tegen, vond hem erg mooi maar de wijzerplaat was me niet rood genoeg… Misschien met volle bak zon erop dat ie tot leven komt maar zo in de winkel en met het diffuse donkere daglicht vandaag was het hem niet.
Nogmaals tanx, Fredje.
En mechaniche
Zijn hetzelfde merk. De gebroeders eigenaren hebben een jaartje of 1,5/2 geleden besloten de naamsverandering door te zetten. Puur marketing technisch omdat de oude naam (mechaniche Veneziane) niet voor iedereen evengoed uitspreekbaar bleek… Althans, zo heeft eigenaar Allesandro het aan me uitgelegd. Met de naamsverandering hebben ze ook wel echt een serieuze stap gemaakt in afwerkingsniveau service is echt top en ontzettend persoonlijk. Ik heb er een two tone redentore 36 voor mijn vrouw gekocht en ikzelf wilde graag een zwarte Redentore, maar wel met zwart datumvenster (standaard is deze wit), hebben ze ook zo uitgevoerd / aangepast. Met een tof handgeschreven briefje erbij, met felicitaties voor ons huwelijks-jubileum.
Ik kan het merk alleen maar aanraden.
Ik wilde deze opperen. Misschien niet zozeer een klassieke sunburst, maar noem het een variatie op het thema… Seiko SPB227 in ons werelddeel, uit de Sharp Edges serie:
Maar goed, als je Grand Seiko niet waardeert is dit misschien ook niet je ding?
Ja, als je echt iets moois wil… Iets waar zeker niet iedereen en z’n grootmoe mee loopt en van een mooi merk met een geweldige heritage, op het gebied van sport-/racetiming en een merk dat aan de wieg stond van de automatische chrono…
Ik zou het wel weten!