ReizendeOomRoel

Weer zeer prettig contact met @ReizendeOomRoel en snel een leuke deal kunnen sluiten.

Dit soort leden maken het forum en het sluiten van een (snelle) deal leuk!

Dank Roel! :+1:t2:

1 like

Banden tooltje overgenomen van Roel.
Prettige communicatie en de deal snel gesloten.
Snelle verzending en goed verpakt.

Roel, bedankt.

1 like

Was op zoek naar een demagnetiseer apparaatje.
Roel had er nog eentje (nieuw) liggen. Snelle deal gemaakt en gezien het mooie weer even op de motor afgereisd naar het mooie Twente. Even gezellig onder het genot van een kop koffie de tuin gezeten (#socialdistancing).
Kortom; snelle en goede deal, gastvrij ontvangst.
Dus; aanrader :+1:

1 like

Toevallig in het topic ‘show your Chinese special’ aan de praat gekomen over een nieuwe Cadisen. Hij had hem, ik wilde hem en binnen het uur hadden we een deal. Bijzonder netjes ingepakt en verstuurd.
Nette afhandeling en correct contact.

1 like

Roel, heeft vandaag mijn horloge overgenomen.
prima communicatie en deal :+1:
was gezellig, veel plezier met het horloge

mvrgr joost

1 like

Snelle deal met Roel gemaakt. Zeer goede en vlotte communicatie. Hij heeft het horloge binnen een dag opgestuurd. Ik ben er zeer tevreden mee. Zeker een aanrader!

1 like

Horlogekoffer overgenomen van Roel. Zeer tevreden mee! Keurig en snel verstuurd.
Thanks

1 like

Goede deal gemaakt met Roel.
Uitstekende communicatie en snel verzonden.
Erg tevreden.

1 like

Het onderwerp van onze “nano meeting” vorig jaar al aangekondigd zien staan. Oehhh, wat een gaaf horloge. Echter, door veel Rolipolie geweld, werd er toen geen knoop in doorgehakt.
Vandaag werd dat verleden tijd. Ik was er al een aantal weken mee bezig todat @ReizendeOomRoel afgelopen week met zijn “great white” op de proppen kwam in het blauwe gedeelte. Conversatie daarover werd opgepakt en doordat dat al een verleden had voelde het weer als vanouds.

Bij restaurant “de Gouden boogjes” afgesproken. De deal was eigenlijk zo rond. Roel’s vriendin was ook meegekomen :ok_hand: en met z’n drieën hebben we uren gekletst over van alles en nog wat. De tijd vloog voorbij. Wij hadden allen een “vlotte deal en weer door” voor ogen, maar gelukkig is dat niet gelukt.

Ohhhjaa, het onderwerp !!

N.A.

Oké, een crappy foto, maar toch…

Thanks guys voor het horloge en de fijne conversatie. :ok_hand:

1 like

Deze week een erg leuke ontmoeting met @Roel79 gehad ivm met een mogelijke ruil van mijn Yachtmaster tegen zijn DJ. Bij ons thuis aan de koffie en een hele tijd zitten praten over de hobby. Na een nachtje slapen heb ik de deal niet door laten gaan omdat ik vreesde de YM te zullen missen. We bleven contact houden en Roel vond zeer snel daarna een andere YM. Sowieso een aanrader wat mij betreft!

1 like

@ReizendeOomRoel heeft van mij een smartwatch overgenomen. Prima communicatie, snelle betaling.
Bedankt Roel!

1 like

Een Pelagos LHD overgenomen van @ReizendeOomRoel.

Leuk contact en de deal redelijk snel beklonken.
Het pakket was zeer vakkundig verpakt!

Aanrader voor een volgende keer :+1:

1 like

Een Pagani Design overgenomen van Roel a.k.a. @ReizendeOomRoel , na het inspirationele topic van @Dao . Prettige communicatie, snelle deal en nog snellere verzending. Aanrader dus! :+1:

1 like

De Tudor Prince sprak mij al een poosje aan. Toen ik de advertentie van @ReizendeOomRoel zag, heb ik direct maar de knoop doorgehakt.

Prettige en snelle communicatie met Roel. In verband met COVID-19 gekozen voor verzending per post. Het horloge werd supersnel verstuurd en was perfect bomproof verpakt. Perfecte transactie dus!

1 like

Zopas een ML Aikon van Roel overgenomen.

Ik moet zeggen dat het een heel fijn contact is geweest, met een man die zijn afspraken nakomt. Aangezien ik zelf ook zo ben, matcht dat natuurlijk geweldig. Ik ben dolblij met mijn nieuwe aanwinst, en kan Roel alleen maar aanbevelen als verkoper. Alles was top, en het pakket was lekker bombproof verpakt, the way I like it :smiley:

@ReizendeOomRoel, het was fijn zaken doen met je!

1 like

Een aantal weken geleden mijn eerste horloge gekocht via HF, een Tudor Prince Date Day mosaic dial! Snelle reacties van @ReizendeOomRoel ontvangen en binnen 24 uur na ons eerste contact was het horloge al onderweg naar mij. Al weken super blij met mijn Tudor!

1 like

Afgelopen zaterdag een horloge bij @ReizendeOomRoel opgehaald. Even gebabbeld over horloges en weer met een lach vertrokken (al kon je dat niet zien vanwege de masker! :mask: )

Communicatie via HF verliep vlot en Roel reageerde snel. Overdracht was ook aangenaam. Zou het zo overdoen!

Bedankt, Roel! :+1: Tot de volgende.

1 like

Fraaie bijna maagdelijke Stalen G-Shock overgenomen van @ReizendeOomRoel. Ondanks het pakjesinfarct :joy: bij DHL is het horloge zojuist uitgepakt uit een bombproof verpakking :muscle:t2::muscle:t2: Prettig contact met Roel die zich alle moeite heeft getroost om DHL achter de geel rode vodden te zitten. :+1::+1:
Kortom: aanbevolen door Topklokkers

HorlogeOpa

1 like

Vandaag plofte de Casio ombouw kit die ik 3 dagen geleden van @ReizendeOomRoel had overgenomen. Na een uiterst aangename mailwisseling was de deal snel gemaakt. Bomproef verpakt en supersnel via DHL.
Roel is iemand die ik van harte kan aanbevelen, Top !

1 like

Zeer goede ervaring met Roel79 ivm verkoop.
Uiterst vlotte communicatie en snelle verzending.
Graag tot later :wave:t2:

1 like