Roelof (tu)

Onlangs een Divinius van Roelof gekocht…stoere Noorderling, kort van stof, meteen to the point…horloge al verstuurd nog voor de betaling bij hem binnen was…prachtige klok.
Petje af en dank

Vorige week de Seamaster 600 van Roelof overgenomen. Erg prettig contact en snelle afhandeling, helemaal goed!

Ik heb de Vulcain gekocht, mooi horloge.
Prettig om mee te handelen.
Snelle verzending.

Vandaag een Meistersinger van Roelof gekocht.
Het horloge ziet er prachtig uit.
Roelof is zeer coöperatief met het vinden van een oplossing m.b.t de overdracht van het horloge.
Roelof is een aanrader om zaken mee te doen.
Bedankt en wellicht tot een volgende keer

+1

Prettig zaken doen met Roelof.

vlot en met fijne feedback.

Cheers,
Elf

Ook hier een positieve ervaring met Roelof.

Ik heb de Dugena van hem gekocht en dit is afgehandeld met een keurige verzending/afhandeling en een prettige communicatie.

Groet,
Fred

Van de week een NOMOS overgenomen van Roelof. Een en al lof; horloge is zoals beschreven en werd al verstuurd voor het geld op zijn rekening stond. Verzond het ook nog eens extra verzekerd en stuurde een extra bandje mee zodat ik op m’n gemak het bandje kon kiezen welke ik om hethorloge wilde.

Een aanrader dus! (tu)

Roelof heeft een horloge van me overgenomen, en dit verliep bijzonder snel, goed en duidelijk contact. Erg prettig verlopen, waarvoor dank.

Groet
Martin

allereerst wil ik even zeggen dat mij is opgevallen aan Roelof dat hij erg snel op mailtjes reageer, hangt hij soms de hele dag aan zijn mailbox :stuck_out_tongue:
Dit ervaar ik overigens als zeer prettig, dus petje af.

Nomos Tangente van Roelof overgenomen.
Erg prettig was dat we konden afspreken in Amsterdam (waar hij toevallig ook moest zijn). Ben namelijk niet zo’n fan van om horloges (aangetekend) via post te versturen.

Hij kwam stipt op tijd aan en het horloge was zoals hij het had beschreven.

De dagen daarna heb ik nog enkel mailtjes gestuurd met wat vragen en hij heeft ze correct en snel beantwoord.

Bedankt Roelof,

mvg,
Ip

Aan Roelof mijn wus 2013 le verkocht.
Snelle betaling, goede communicatie, top!