Horloge liefhebbers onder elkaar maar niks geen foto of merk… ja dat vind ik raar. Succes met de alfa
Merk is dus About Vintage. Zie
de foto’s. 375 voor een vakantiehorloge. Ik reken dan toch op minimaal 2 zomers. Bedankt mensen die serieus gereageerd hebben. Ik stuur ze even een bericht.
Valt me simpelweg op hoe elke topic de laatste tijd gevuld wordt met gezeik en commentaar in plaats van een constructieve reactie of een vraag. Waar slaat de “Alfa” opmerking op? Types als jij maken het er wat mij betreft niet veel leuker op en het moedigt aan om hier niet of minder te posten. Jammer en het lijkt me niet de bedoeling van een dergelijk forum.
Inderdaad de springbar in de gesp. Ik weet niet hoe die heet eerlijk gezegd.
Ach maak je niet druk om die lullige opmerkingen. Er zitten een paar sneue types hier op het forum merkte ik snel nadat ik lid werd. Als je daarop reageert dan zijn er gelijk een hoop die jou de schuld geven, jouw reacties daarop flaggen zodat je een ban krijgt of wat dan ook. Gewoon niet reageren op kutopmerkingen. Focus je op constructieve input die je wel krijgt. De rest gewoon negeren.
Je hebt gelijk.
ah zo ziet die eruit. Kijk zo maak je het verhaal duidelijker.
Altijd mee terug gaan, mag niet gebeuren.
Zou ook kunnen dat het wel rvs is en dat het rvs met ijzer/staal in aanraking is geweest (in de fabriek wellicht) . Dan roest rvs ook. Dat heet vliegroest. Ik heb een rvs kite buggy van 316L (3 wieler voortgetrokken door een vlieger). Als ik daarmee op het strand bij Calais ben geweest zit hij op veel plekken onder een laagje roest. Dat veeg je er echter met je vinger zo af.
Is het bij je springbar verwijderbaar, of is er echt sprake van korrelige corrosie? In het laatste geval is het inderdaad dubieus dat je dat op een dergelijk horloge terugvindt.
Ik vind het niet raar, gelet op dit soort opmerkingen:
Hij vraagt om raad, niet wat jullie van het horloge vinden. En hij vermoedde waarschijnlijk al dat wanneer hij het merk zou noemen, dat afgekraakt zou worden.
Eens.
Ben benieuwd naar de reactie van de online leverancier.
Zal het laten weten zodra ik bericht heb.
Weet je zeker dat het door het zwemmen komt of heb gewoon “agressief zweet”?
Sluit verder niet uit dat ze niet horen te roesten.
Ja ik zou het sowieso laten weten, een duiker waar je niet mee kunt duiken is geen duiker. Sterker, ik heb bij al mijn waterdichte horloges die dan gewoon lekker mee douchen nog nooit roest gezien.
Dus het hoort niet.
de kans dat men in een “Springbarfabriek” ook gewoon staal verwerkt acht ik uitermate klein.
Hoe dan ook… een paar goede springbars kost ook de wereld niet… 'k zou wel meteen alle springbars vervangen…
Even goed lezen mensen… Ter info: de Waal is zoet water Nederlandse rivieren, plassen, meren en kanalen zijn voor 99% zoet, de zee is zout
gaan de mossels van open staan
Binnen een uur na mijn mail een reactie. Ik krijg een nieuwe bracelet. Heb aangegeven dat het alleen om de springbar gaat, maar ze staan er op om een nieuwe bracelet te sturen. Heb de vraag gesteld of de springbar van rvs hoort te zijn. Ik wacht het antwoord even af. Nette service tot nu toe.