Roger_Beep

Mooie deal gemaakt voor een GLC strap. Vlotte en heldere communicatie.
Bandje was exact volgens de advertentie. Verzending was netjes, vlot en onopvallend.
Zeer tevree met mijn nieuwe Italiaanse.

Roger_Beep bedankt en wellicht tot de volgende keer!
De :+1::+1::+1::+1::+1: zijn verdiend :smile:

1 like

Roger_Beep heeft mij zijn schitterende Glycine combat 6 verkocht. Super contact. Goede deal en zeer correct…

En dat op marktplaats​:stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

Roger bedankt ik zal er zuinig op zijn net als de vorige eigenaren. :+1::ok_hand:

1 like

Gespje verkocht aan Hans, prettig contact en vlotte betaling.
Aanrader dus :+1:

1 like

Ook hier een goede ervaring met @Roger_Beep. Hij heeft een horlogeband van mij overgenomen. Prima contact en vlotte betaling. Gewoon uitstekend.

1 like

Heb van @Roger_Beep een mooie Croco overgenomen, is alleen de verkeerde maat, maar dat mag de prettige ervaring niet drukken👍

1 like

@Roger_Beep heeft mij bovenstaande band verkocht. @GMTplus1 dan voor de snelle retournering, Hans voor de deal :slight_smile:

2 likes

Horlogeband verkocht aan @Roger_Beep. Perfect verlopen. Goede communicatie en snelle betaling. Aanrader dus :+1:t2:
Dank Hans en veel plezier met de band!

1 like

Na een reeks leuke conversaties een mooie horloge gekocht van Hans (@Roger_Beep)…
De afhandeling gebeurde heel correct en met veel info, het horloge was heel degelijk verpakt voor verzending en zoals in de advertentie aangegeven in heel mooie staat…
Ik kan Hans alleen maar aanraden! :+1:

1 like

Deze week een mooie Ko strap van Hans @Roger_Beep gekocht. Communicatie verliep top en een zeer vlotte afhandeling. Topper!

1 like

Als je dit topic leest om erachter te komen of het goed zaken doen is met Hans (@Roger_Beep ), stop reading.
Vandaag de mooie vintage, lederen nato ontvangen.
Vlotte communicatie, vriendelijk, snelle levering.
Aanrader! :muscle:

1 like

Top ervaring, ook al was het op MP :joy:, eerlijke prijs, vlotte communicatie en snelle verzending, ondanks postNL :zipper_mouth_face: bovendien nog extra strap gekregen omdat ik ook HF lid was! Kortom, zeker voor herhaling vatbaar

1 like

Deze week de fraaie TSAR thuis bij Hans gehaald op 1,5 m afstand. Fijne kennismaking, mooie omgeving, kennis van zaken en zeer sympathiek. Zeker een aanbeveling om zaken te doen met @Roger_Beep. :+1:

1 like

Een Tag Heuer gekocht van @Roger_Beep.
Vlotte en duidelijke communicatie.
We hadden halverwege ergens afgesproken.
Hans is zeer sympathiek, en een leuk gesprek gehad.

Dikke aanrader dus :+1:

1 like

Tudor Bandje verkocht aan Hans, meteen tikkie betaald en snel afgehandeld! Prima koper!

@Roger_Beep, veel plezier met de band!

1 like