Welkom en leuke horloge 's
helemaal eens. Ik ben eigenlijk wel tevreden over mn FL, incl degene die ik een tijdje geleden voor mn tienerzoon gekocht heb, Eens kijken of ik er binnenkort een topicje aan wijd, ik zie dat er vooral heel negatief over geschreven is, kennelijk veel mensen met negatieve ervaringen
Welkom op het forum!
Wat je vaak ziet is dat de “grote” “dure” merken hier de boventoon voeren. Ieder gerenommeerd merk heeft een duidelijk eigen look. Vaak onderverdeeld in een aantal maar niet te veel series.
Andere merken hebben, in mijn ogen, veel verschillende lijnen met een weinig uitgesproken uiterlijk. FL bijvoorbeeld heeft veel horloges met een vrij druk uiterlijk. Deze vind ik persoonlijk niet mooi. Als ik verder scroll op hun site zie ik ook horloges met een hele andere look, beetje Rolex achtig zelfs. Er zit niet veel lijn in wat ze aanbieden.
Daarnaast vind ik merken die kortingen geven op hun eigen websites altijd wat dubieus. Bij FL zie ik zelfs staan buy one get one (free).
Maaaarrrrr uiteindelijk telt wat @Phodebimos zegt. Als jij er blij van wordt is het een waardevol horloge.
En o ja; van harte welkom hier!
Welkom en veel (lees)plezier !
Die Timex is echt heel mooi!
Ja vind ik ook. Hij is nét groot genoeg voor mijn redelijk brede polsen, maar is een heerlijke understated dresser
Welkom op het forum
Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum.
Welkom Rogierio op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Welkom,enjoy het forum!
Welkom op HF!