Rolex 116200 Marktplaats

Ik zou even naar deze kijken …https://www.wristcandy.nl/collectie/rolex-datejust-16200-porcelain-dial/
@Triplock

2 likes

Goed he… en ik heb er nog zo mijn best op gedaan :joy::joy:

1 like

Niet al te lang geleden ( februari ) stond er hier nog een te koop uit 2018 met blauwe dial en die wou ook niet rap verkopen. Prijs was 5200€.

2017*

Maar die was inderdaad ook heel mooi op blauwe dial :heart_eyes:

1 like

Dat Laurens witte handschoenen zou aan doen om de Rolex te fotograferen vind ik verdacht.
Het lijken me eerder foto’s van een handelaar of iig iemand die veel horloges verkoopt.
Ik zou dit overslaan.

Volgens google werd ditzelfde horloge overigens ook vanuit hilversum aangeboden vorige maand.

Die handschoenen zijn echt hilarisch

Nee, die zijn haast nog van betere kwaliteit dan foto’s die je hier op het forum upload!

Hier rechtstreeks van MP:

2 likes

Met de Rolex lijkt weinig mis, maar bovenstaande doet twijfelen over de verkoper.

Keer heenrijden om te kijken kan altijd denk ik.

3 likes

Vraag om een nieuwe foto van het horloge met de wijzers en datum op een specifieke stand.

1 like

En dan ook nog het horloge vasthouden dmv het kussentje…

Opletten met marktplaats want er zijn vele gestolen accounts met fotos die van andere websites komen.Ik beweer niet dat dit zo’n geval is maar erg waakzaam zijn is altijd de boodschap.

3 likes

Is het Laurens of Maaike? (Ik denk ook niet de echte namen), is het Rotterdam, Huissen of Hilversum? Voldoende rode vlaggen lijkt me. Ik denk dat het witwaspraktijken zijn, ook gezien de andere producten die via dit account worden aangeboden. Ik denk dat deze persoon alleen contant geld wil accepteren?

Jep, handel best wel wat via MP, maar hier ook best wel wat rode vlaggen. 2 jaar lid en al veel reviews, niets is gecontroleerd: telefoon nummer, gelijk oversteken, betalen met Ideal, bankrekening, ID… Ik zou heel voorzichtig zijn.

1 like

Dit zegt overigens niet altijd alles hoor. Ik had een keer contact met een persoon die ook een andere naam opgaf dan dat er bij zijn profiel stond. Het zou kunnen dat twee personen het account delen.

Ik zou er langs gaan. Even wat meer vragen stellen etc.

Sommigen spreken nooit bij hen thuis af maar meestal in een pand dat ze voor een dagje gehuurd hebben en bijna kaal omdat ze druk met hun verbouwingen bezig zijn.Ik ben er zo ook eens bijna ingelopen…………

Niet thuis afspreken zou ik ook een voorstander van zijn als ik met volledig onbekende mensen een deal zou doen, liever in de lobby van mijn bank dan, camera’s en ogen aanwezig en cash geld ter plekke controleerbaar op echtheid in de stortingsmachine.

1 like

En dan,de ene kan het geld op echtheid controleren en de tegenpartij moet maar op het zicht geloven dat het horloge echt is,wetende dat een leek dit niet meer kan zien wegens een eventuele perfekte namaak.
Indien het vertrouwen niet wederzijds is koopt men het best bij een dealer of een betrouwbare grijze handelaar.

Uiteraard moet een koper zijn huiswerk heel goed doen, beter niet kopen als de authenticiteit niet controleerbaar of navraagbaar is. Perfecte namaak heb ik nog nooit gezien bij horloges, heb je een vb?

@Only
Hoe is dit afgelopen?

Geen reactie van de verkoper meer terug gekregen.
Naar de verhalen die ik hier heb gehoord was het gevoel bij het horloge een beetje weg, dus ben er verder zelf ook niet meer achteraan gegaan.

1 like