Rolex 116500LN Wit

Het is tijd geworden voor mijn grail watch :slight_smile: De 116500LN met witte plaat. Jaja, de 126500 mag ook :stuck_out_tongue: Maar goed, dat budget heb ik niet. Het horloge mag gedragen zijn.

Ik heb een gewaardeerd forumlid die mij vorige week wat liet zien van een niet van echt te onderscheiden nepper, dus ik ben erg voorzichtig met waar ik hem ga halen.

Mocht iemand er 1 hebben liggen of een betrouwbare handelaar weet die er 1 heeft voor een Juni 2024 prijs (en niet zomer 2022), houd ik mij aanbevolen. Eventueel ligt er een 326934 (blauw/Jubilee) klaar om te ruilen.

Plaatje voor de sfeer

17 likes

De 126 :champagne:

Als je je grail koopt, dan de mooiste. :innocent:

11 likes

Je weet wel wat je mooi vindt :heart_eyes:

:sweat_smile:

8 likes

@WristCandy

1 like

Dat is niet wat hij vraagt.

1 like

Dat is waar. Maar het is wel de mooiste :joy:

1 like

Op, steltman heeft er 1

1 like

@Stoniee een hf forum lid heeft een 2022 model hier in het blauw te koop…
Hope it helps

Nice. Maar ik heb mij misschien een beetje vergist in de prijs. Ik dacht dat we wel op de 24-25k zaten inmiddels, maar blijkbaar niet.

Als ik nu op Chrono kijk, zie ik de blauwe Skydweller op Jubilee ook voor 23k te koop staan. Maar als je hem nu wilt verkopen, krijg je misschien 19.5 op een goede dag. Ik heb die zelfde correctie toegepast op de Daytona, maar blijkbaar ben ik dan te optimistisch :slight_smile:

Heb er overigens wel 1 voor 24.5 aangeboden gekregen, maar dan moest ik wel een heel eind rijden.

Ik denk het wel ja.
De witte is al maanden stabiel, en op dit moment weer licht aan het stijgen. Lekker boeiend verder, maar gewoon kopen dus, veel afschrijven doen ze niet meer. De blauwe Sky kan bijna niemand op de pols hebben, dus dat snap ik dan wel weer. De nieuwigheid is daar ook wel vanaf, de Daytona blijft een icoon net als de Pepsi. Ook verl waardevaster dan de rest vd markt.

(ik denk overigens dat 24,5/25k particulier inderdaad voor de 116500 de juiste prijs is, maar bovenstaande in het blauwe is een nieuwe, ongedragen…)

Worden voor 22.5/23.5 ingekocht.
Als je een grijze boy kan vinden die je wil matsen moet 24 en een beetje ook mogelijk zijn.

Succes hoor

6 likes

Krijg jeuk hoe hij zijn horloges altijd draagt :see_no_evil:

3 likes

Dat is ook niet zo slim :joy:

Kijk eens op Watchcharts.

Marktwaarde:
€26k in Europa, 1k minder erbuiten.

Particulier moet onder de 25 mogelijk zijn voor een frisse vanaf 2020.

Hij is trouwens sinds 18 April €658 gezakt, dus geloof niet alles wat je hier leest :wink:

2 likes

Ik houd de markt voor een 116500LN al een tijdje in de gaten (oké… Chrono). Wat vooral opvalt is dat er nagenoeg niets verkocht wordt. In mijn “zoekopdracht” (zie foto) stonden er 2 maanden geleden ca 100-105 exemplaren te koop. Nu zijn dat er 130.

1 like

Niet zo gek. De helft van de Rolex markt bestond tot 2 jaar geleden uit opportunisten die ineens geen interesse meer hebben in Rolex nu er geen vlot winstje te pakken valt.

1 like

Die tijd is voorbij zeg je? :grin:

3 likes

Ja, die dingen brengen gebruikt niets meer op :joy:

3 likes