Rolex 116515LN Chocolate meningen ?

Ik vind dit echt een lelijk onding. Kijk ook eens even naar hoe de endlinks maar de halve lugs afdekken?

En de wijzerplaat bij slecht licht doet me denken aan een smoezelig, ranzig vintage horloge met waterschade waardoor de binnenkant vol met schimmel en rot zit. Nee dank je.

1 like

Is ie er ook in pure chocola? Melk is voor watjes

1 like

Mooie klok!

Persoonlijk kan ik (nog) niet wennen aan een sport Rolex op een leren band. Qua wijzerplaat niet helemaal mijn ding maar zeker niet lelijk.

Maar het is heel makkelijk, gewoon in het echt bekijken en als je hem mooi vind kopen. Soms is het gewoon makkelijk :slight_smile:

Dit is puur.:smile:

8 likes

Ik vind hem wel mooi maar geen idee hoe die in het echt zou zijn.

1 like

Inderdaad, een foto geeft een indicatie hoe een horloge eruit ziet. Om een horloge effectief te kunnen beoordelen moet je het in je handen hebben gehad. Je kunt een prachtig horloge zodanig fotograferen dat het een lelijk ding wordt, het omgekeerde kan ook.

2 likes

Klopt, deze kleuren staan mij aan op de foto. En de afleesbaarheid is net als de kleur alleen in het echt te zien/beoordelen.

Ik ook. Maar dan wel in de zomer op een gebruinde huid en op je jacht in Monaco.

SantƩ.
Elf.

Niet echt mijn ding, er zijn mooiere daytona’s.

Maar dan wel met een ander wijzerplaatje toch zeker Aston ? :slight_smile:

Dank voor de input allemaal. Ik heb ā€˜m ook al eens om de pols gehad maar dat was dus onder shining lichtomstandigheden bij de AD.

1 like

Nu die rare end links er af, de bezel weg, een standaard drie wijzer uurwerk er in een en normale gesp, en dan hebben we bijna een knap horloge.

Het mag ook een chrono met twee registers worden natuurlijk.

Kortom: Chocolade of wit, mijn ding is het niet, de deetoonaa.

1 like

Hehe, eindelijk eens iemand die het met mij eens is…

Fijne zondag!

Marco

1 like

We zijn met z’n drieĆ«n. @Mafkees deed ook mee. :blush::blush::blush::blush:

1 like

De meteorite dial dan wel.

Uw Rolex meneer…

7 likes

Niet zo mooi. De afleesbaarheid, de leren band met de halve endlinks, de bruine bezel, de concentric dial; het doet IMO allemaal afbreuk aan een verder geweldig horloge. Liever nog op de wachtlijst voor het model dat @lasteraar heeft dus…

1 like

1 like

Een knap horloge. Daar doe ik aan mee. Net als de 36mm OP no date in diverse kleuren en desnoods een 39 mm explorer no date.

Dit jaar even niet. Maar we houden hem er in.

1 like

Behalve de prijs, niks mis mee…

Hoewel, misschien met everose band erop nog beter!
Schitterende kleur…en minder sjonny dan geel goud

Die is dan wel weer een stuk beter afleesbaar :joy:

OT: bot my cup of tea, en met die prijs helemaal niet :joy: