Wat vindt men van de Rolex 116515LN Chocolate dial ?
Begin deze steeds mooier te vinden echter lees ik op de buitenlandse fora dat men de wijzerplaat (veel) te donker vindt. Ze worden voor Rolexen uit deze prijsklasse ook relatief veel jong gebruikt aangeboden. Zelfs in Nederland alleen al behoorlijk ruime keus!. Veel spijtoptanten misschien door de slechte leesbaarheid van de plaat in alles behalve optimaal licht?
Het grote voordeel van de ceramische bezel is naast het niet zijn van een scratch-magnet (wat de gewone witgouden en geelgouden varianten absoluut zijn) is het feit dat de nummertjes en symbolen op de bezel contrasteren en weer stukken beter uit de verf komen dan bij de glinsterende non ceramic versies. Wat vinden jullie van dit model? Heeft iemand ‘m gehad?
Crownguard heeft ‘m ook liggen, jij nog “inside realhave” info over dit bijzondere horloge?
Hier twee foto’s , een met goed licht en 1 knudde, dan is de wijzerplaat idd heel erg donker en ronduit saai voor een klokkie van 17,5K !
Ik vind … het helemaal niks.
Doet me een beetje aan deze denken. Ik weet zelf ook niet waarom.
Heeft Jeroen deze niet gehad?
Vind hem wel wat hebben.
Haha echt? Ik snap dat het niet iedereen z’n ding is , maar de Leopard Daytona staat wat mij betreft toch weer op een iets andere plaats in de wansmaak-rangorde dan deze choco-versie !
Als die Leopard een ander bandje,bezeltje en wijzerplaatje had gehad,zou ik hem wel mooi vinden
Laten we het erop houden dat mijn smaakspectrum niet helemaal in lijn ligt.
Dat verbaast me niks.
Je weet toch!
Laat mij m maar tof vinden
Heb er zelf eentje en vind dat de tijd prima afleesbaar is. Sluit meer aan bij de bovenste foto. Gekregen voor mijn 50ste verjaardag van mijn vrouw.
Wellicht enkele foto’s met daglicht?
kan er geen chocola van maken…
Ik vind hem best tof! Waarschijnlijk door mijn bijzonder slechte smaak
Koopt iemand een Rolex om de tijd af te lezen…?
Deze heeft één groot voordeel: je kunt hem eenvoudig omsmelten