Een vriend van me heeft hem. Hij draagt hem eigenlijk altijd en ik moet zeggen dat het ook wel een merkteken is geworden. Ik vind het uiteindelijk toch heel cool, heeft een heel andere uitstraling als een gewone sub. Ik blijf ernaar kijken in ieder geval.
Absoluut Stef. Dit is totaal anders dan de zwarte.
Eigenlijk is twijfelen tussen de zwarte en de groene ook niet echt mogelijk. Daar zijn ze veel te verschillend voor.
Ik heb er helaas nog geen ervaring mee, maar telkens als ik 'm zie vind ik 'm gruwelijk mooi! Mooier/aparter dan de zwarte, maar ik begrijp dat mensen deze pas zouden kiezen als horloge “ernaast”, ivm combineren met je outfit.
Aan de andere kant zou ik, met dit horloge in de kist, mijn garderobe dusdanig aanpassen dat deze Hulk veel draagtijd krijgt !
Het is een fenomenaal horloge. Ik heb hem reeds drie jaar en nog geen moment zat geweest. Heb hem ooit gekocht als mijn ‘enige’ exclusieve horloge, met het idee niet snel nog een keer zoveel geld uit te geven aan horloges. Wat was ik naief, haha.
Al met al toch wel zeker anderhalf jaar echt als daily gedragen. Laatste anderhalf jaar is mijn collectie wat omhoog gegaan en draag ik hem in rotatie met mijn Tudor en IWC’s, maar ik kan hem werkelijk niet genoeg aanbevelen.
En garderobe aanpassen is totaal niet nodig, hoe raar het ook klinkt, hij past overal wel onder ongeveer.
Daar was ik al bang voor…
Voor een beetje meer:
Like it a lot …
Mwoah, dat tt zou ik snel zat zijn.
TT is ook niks voor mij…maar vind het wel mooi.
Waar staat tt voor?
Two Tone, goud en staal.
Ochja, had ik kunnen weten, thanks!
Man man man, die combi SD4000 en de LVc samen zou wel echt ultiem zijn hoor
Not trying to enable, maar toch…
Hulk is een absolute (en ondergewaardeerde) topper.
Hier nog een leuk voorbeeld.
Maar het door jouw geposte photoshop plaatje. Dat is mogelijk in real life. Wat zou zo`n LV bezel + Ceramic insert kosten?
Kan me herinneren dat iemand op het Amerikaanse Rolexforum de mod had uitgevoerd, en daar toen een Rolex met zwarte wijzerplaat en groene bezel, en een Rolex met groene wijzerplaat en zwarte bezel aan over had gehouden.
Heb ook een keer de LVc bezel te koop zien staan voor rond de 1500 euro…
Deze zou ik direct kopen.