Neig een beetje naar deze klok maar ben beetje bang dat het groen te snel gaat tegen staan.
Vind hem wel erg gaaf om te zien.
Blijvertje of een flipperklok?
Neig een beetje naar deze klok maar ben beetje bang dat het groen te snel gaat tegen staan.
Vind hem wel erg gaaf om te zien.
Blijvertje of een flipperklok?
Nooit geen liefde gevoeld voor deze klok.
Ik vind bijv de goud/staal blauwe uitvoering leuker.
Maar heb hetzelfde vermoeden als jij… Ze kosten natuurlijk behoorlijk en hoelang blijft t leuk.
Jeroen Trapman heeft er een.
Een mooi topic erover.
http://www.rolexforum.nl/topic.php?id=18434
Zo te lezen dus geen hype maar een blijvend waardevast horloge. Mocht je hem kopen voor een geschikte prijs, dan kom je er altijd weer voor (minimaal) hetzelfde geld vanaf.
Ik heb 'm twee keer gehad. En nu twee keer spijt dat ik heb verkocht…
Je kunt pas oordelen over dit horloge als ie een tijdje om je pols zit. Het groen kent zoveel kleurvarianten dat het niet uit te leggen is. Daarbij is in veel lichtomstandigheden het groen helemaal niet zo aanwezig dus hij is makkelijk draagbaar.
Dat artikel gaat over de Kermit en dat was een hele goede investering als je die toen had gekocht.
De prijzen van de Hulk en Kermit zijn nu gelijk volgens mij.
Volgens mij heeft cmkooi er ook een.
Ik vind het wel een gaaf horloge in ieder geval. Maar ja 7.5K
Dat kan ik me voorstellen. Ook als je de foto`s ziet.
Ik heb net de Planet Ocean Liquid Metal. Een ander horloge, maar die heeft ook Blauw tot zwart afhankelijk van de lichtinval.
Prachtige klok, maar zou het model nooit kopen als het je enige Rolex is. Het groen is leuk voor af en toe, maar bij vaak dragen gaat het tegenstaan (zeker bij een pak of zoiets).
Gaat idd zoals gezegd over de Kermit 16610lv. Vorig jaar bijna gekocht voor E5100…nu wordt er E6500 voor gevraagd .
Nog steeds spijt…
Een paar maanden geleden naar gezocht, maar toen kwam ik niet veel goeds tegen. Veel zonder doos en papieren en prijzen rond de 7000
Nog erger…
Hebbuh
Gelukkig zijn er hier een paar forum leden die hem wel weg willen doen voor 5.5K heb ik gehoord
Wat Oom Piet zegt. Als ik 1 horloge zou hebben zou ik niet voor de LV gaan.
Dan een zwarte sub/SD of de BLNR GMT!
Altijd maar die keuzes…
Heb ik al…de SD4000 dan.
Vind hem juist wel bijzonder…
Zou mij voor kunnen stellen om de keuze voor de groene te maken , kon ik er 1 aanschaffen.
Met een wit overhemd…
Dat eeuwige zwart…
Heb het idee dat vrouwen de groene ook altijd mooier vinden… Tenminste… Op een foto van deze 'sloeg die van mij aan’️
Hij valt meer in het oog.
Nee… Daar doen we 't niet voor… Maar toch…
Schitterend, die “Batman”, zeg!
Ja, is wel aardig
Zo`n groene ernaast zou niet misstaan…
Zouden ze niet een 116710LVNR kunnen maken (groen/zwarte bezel + groene gmtwijzer)?
Als tweede Lex zou ik persoonlijk voor een ander model gaan, denk dat een Sub naast een Dweller zonde van 't plezier is, ook al is 't een Hulk.
Zo staat voor mij een explorer 2 nog op de lijst en ik heb 't idee dat ik de laatste tijd zelfs steeds meer richting de meer dressers van dit mooie merk neig…
Nooit geen liefde? Dus juist wel liefde?
OT: heb 'm weleens in mijn handen gehad, en het is een super ding. Dat groen is echt perfect. Je moet wel van groen houden natuurlijk.