Rolex 14060m onderdeel kwijt?

Vandaag even wat karton klein maken en opruimen.
Kijk ik hoe laat het is, lunette weg!
Overal zoeken, hartslag omhoog, niet vinden, nog een keer alles nagaan, gevonden! Beter…:smile:
Alleen volgens mij ben ik nog een onderdeel kwijt. Krijg hem er niet lekker op en als hij zit draait hij niet meer. Weet iemand wat ik mis?

Zo te zien een steekje. Deze:

6 likes
2 likes

24 dollar voor een halve paperclip

14 likes

Thanks

Ik wou hier een opmerking maken over Rolex kwaliteit…

Bij deze doe ik het oud papier ook niet meer! Hoe heb ik dit kunnen onderschatten ! Levensgevaarlijk! Papercuts of je horloge geruïneerd ! Niet te doen !

Misschien kunnen we een inzamelingsactie houden voor her slachtoffer ?

1 like

Wat een gedrocht zonder bezel :tired_face:

1 like

Serieus, enige beschadiging die ik op Mn bijna nieuwe sub maakte, was ook met karton klein maken. Sindsdien doe ik horloge af als ik dat doe.

2 likes

Ik neem aan dat je dit horloge niet nieuw of bij een Rolex dealer hebt gekocht ? Dan zou dit nl niet mogen gebeuren.

Gebruikt kopen (met name particulier) brengt risico’s met zich mee. Je weet nooit wat een vorige eigenaar er mee uitgevreten heeft, zoals bv (met alleen youtube ervaring) zelf demonteren/monteren van een lunettering.

Fantastisch horloge trouwens :+1:t2:

Vooral als er aan de onderkant van een kartonnen doos van die stalen nieten zitten die tijdens het scheuren langs je horloge krassen :scream:

Heb je zelf de bezel er weleens vanaf gehaald :thinking:
Daar is niet heel veel moeite voor nodig en kan heel simpel (ook met een splinternieuw horloge) gebeuren…als je bijv. de Rolex dealer buiten loopt na je aankoop en je horloge even met de deurpost laat kussen :see_no_evil:

1 like

Nee, ik heb alleen Subs met keramische ring gehad.
Dat hij los zou gaan door bv stoten tegen een deurpost kan ik begrijpen, maar spontaan er van af vallen lijkt me niet gebruikelijk, en hoor je ook niet echt vaak

Wel eens een oude GMT gehad trouwens maar niet geprobeerd om de lunette los te krijgen ( ik vond die blauw/rode ring nl best grappig staan :smile:).

1 like

Ik mis nog steeds twee regels tekst op je wijzerplaat (4-liner rules).

1 like

Denk ook dat hij ergens achter is blijven haken oid. Hij zal er niet spontaan afgevallen zijn

1 like

Niet mee eens :wink::smile:. Vind de 2-liner geweldig