Rolex 16014 linnen dial 1986

Merk en model: Rolex 16014 met linnen dial
Diameter: 36MM
Leeftijd: 1986
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 04/01/2024
Factuur en/of certificaat: Factuur van EON watches Breda.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Watch only
Verzendkosten of afgehaald: Liever ophalen
Conditie (krassen, werking etc): In mooie vintage staat (zie foto’s) tuurlijk wat rek op de band maar verder gewoon in mooie staat.
Soort uurwerk en kaliber: Rolex kaliber 3035
Vraagprijs: €4400 → €4000 rond na het advies om een service uit te voeren op het horloge.

Na een gesprek met Jur even wat toelichting i.v.m. de ‘staat’ van het vintage horloge.

• aangekoekt vuil aan het horloge, met name aan en om de schroefdraad;
  • hackfunctie werkt niet meer; secondewijzer loopt door bij het op tijd zetten van het horloge.
  • beschadiging aan de zijkant van het acrylglas, enkel te zien met een loep met het blote oog zie ik niks.

Horloge werkt gewoon naar behoren, loopt nog netjes op tijd aan het einde van de dag. Ik heb geen instrumenten om het te meten dus hier stopt verder mijn kennis van de technische staat. Prijs op aangepast dat als iemand hem zou willen overnemen er een service aan kan geven.

Foto’s spreken gewoon voor zich, in nette vintage staat voor een horloge ouder dan ik zelf ben.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Geen inruil!

28 likes

Up 3900€ bodem is in zicht.

2 likes

up

3750€