Rolex 16610LV advies gevraagd.

Ook dat :roll_eyes:

Voor de geïnteresseerden, hier nog 2 foto’s van de verkoper. Ik denk dat ik ondertussen wel genoeg weet maar kreeg ze toch door dus kan ze dan net zo goed nog delen.

Het is een Z8192xx

Het is een Hulk in een topic met een vraag over een Kermit, slome :joy:

4 likes

Ach @mantaray doet ff aan photobombing hahaha

1 like

Fuckaduck, kleurenblind dan lol.
Is het een excuus dat ik in de auto zit in het zonnige zuiden ?
Bijna in Genua een 5513 oppikken.:grin::grin::grin::grin::grin:

7 likes

Geen excuus nodig, wel foto’s!

Komen straks over dik uur

2 likes

Ogen op de weg, niet op je telefoon :wink:

1 like

Heb een co- driver👍

2 likes

Lekker bezig! :+1:t2:

De witgouden randjes zijn te dun en de lume dots zijn te groot. Het zit mij niet lekker iig.

Bedankt voor de input :slight_smile:

Nu zie ik ook dat de kroon helemaal scheef zit :joy::joy::joy::joy:

Wat heb je uiteindelijk gedaan? Kermit in tha house?

Na zulke reacties ga ik meestal niet over tot koop :grimacing:

1 like

Ik vond hem er goed uit zien. De markers van de LV zijn groter dan die van de normale sub. Dat hoort. En rrr ring zit ook niet in mij sub 2007 LN dus dat klopt ook. Maar goed voldoende kenners hier om met je mee te denken. Had je de advertentie van de Duitse eBay site destijds?

Volgens mij werd ik er persoonlijk mee benaderd, wat me al extra voorzichtig maakte, dezelfde persoon stalkt me sindsdien al een half jaar met dit ding, waardoor het me niet helemaal lekker zat, mooie dingen hoef je niet mee te leuren

2 likes

Amateur eerste klas hier maar aan die bezel kleur kon je het al zien. De Kermit zou trouwens mijn eerste horloge worden maar toen dacht nee kerel niet doen je kan beter stapje voor stapje jezelf er naartoe werken zo geniet je er ook meer van.

Snap trouwens dat er weinig mensen hier op het forum er gek op zijn hoe komt dat ? Vind het 1 van de mooiste, maar ik ben dan ook gek op groen.