Rolex 16610lv

na wat orienteren is het uiteindelijk toch een rolex geworden, en hij bevalt erg goed.
de seconde wijzer loopt echt super gladjes rond…en na alle grote zware klokken draagt deze lekker licht.
ik twijfelde eerst tussen een gewone en een lv, maar het is toch een lv geworden. ik heb inmiddels al gezien dat de lunette gewoon met een zwarte uitgewisseld kan worden, dus kunnen we altijd nog een keer een andere combi maken.

Van harte gefeliciteerd.

Superklok en superdial!!

gr,

Seanrolex

Van harte, super Rolex!

Veel plezier ermee. :smiley:

Mooie klok Joost, gefeliciteerd (tu)

Nogmaals van harte Joost. Een Kermit is nu al een klassieker!

PS beetje late PM inmiddels terug!

Zeer mooi…

Veel plezier er mee.

Laat de achterzijde van de Rolex eens zien?

thnx…allemaal…
ps: de achter zijde is niet zo byzonder…

Mooi!!! Ik dacht alleen ergens gelezen te hebben dat de lunette een andere maat was? (zodat ook niet iedereen er een groene op kan zetten)

een geleende foto…

Gefeliciteerd met je aankoop! Wat bedoel je trouwens met “de seconde wijzer loopt echt super gladjes rond”. Dit is toch niet anders bij andere horloges met eenzelfde tikgetal?

RJ

het zou idd aan het tikgetal kunnen liggen , ik zal het eens opzoeken van de andere horloges maar ik heb bij mijn omega wel eens het idee dat de secondewijzer niet altijd even strak loopt…al loopt hij wel mooi op tijd.
dat kan misschien ook gezichts bedrog zijn…ik zal er eens wat langer op letten

Heel Erg Gaaf! Prachtig! Deze (dan wel met zwarte lunet) komt er bij misschien ook nog wel eens! Super hoor! Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier ermee!

Prachtig horloge! Een icoon van het zuiverste water, waarvan het ontwerp teruggaat tot begin jaren '50. Nog steeds onovertroffen. Het enige nadeel zou kunnen zijn dat het model tevens het meest nagemaakt en geimiteerd is van alle toppers. Maar dat zegt tegelijkertijd iets over de kracht van het ontwerp en van het merk. Blijft ook zijn waarde houden, dus dat is mooi meegenomen.

Mooie Rolex !! (tu)

Veel plezier ermee.

Super hoor…gefeliciteerd en veel plezier ermee.
PS. Mooie Speedster …

Prachtig vind ik die groene lunette. Maar, ben ik nu de enige die op de lunette tussen de 11 en 12 een krasje zie zitten? Lijkt het nu maar zo of de lichtgevende stip bij de 12 gescheurd is of is er iets anders aan de hand?

Veel plezier ermee Joost! (tu)
Geweldig mooi fotowerk trouwens!

Wauw, heel mooi

dat klopt, je ziet het het bijna niet zitten , het is het enige wat ik kon vinden (voor de koop :wink: ) …het is geen nieuw horloge maar van april en de prijs is er op aangepast.
tijdens het dragen zie je het niet zitten maar op een foto die uitvergroot is wel…ik ga v/d week even langs schaap…

ps: misschien moet ik wat minder strakke plaatjes schieten… :smiley: