@ hcptdg Chrono-World is gewoon een ander persoon.
Check het via de moderator bel m op.
Dus doe niet zo kinderachtig jij.
Euh, je bedoelt jullie i.p.v. jij en als jij gebeld hebt, was je dus zelf ook niet helemaal overtuigt (daar is een gezegde over, iets met een waard en gasten…). Maar wel fijn dat je opheldering gegeven hebt bij deze!
Ik heb niet gebeld hoe kom je daarbij? Ik zeg dat
je het kunt checken door hem te bellen. Vraag ze
nr desnoods check via the mods.
En het is ind jullie ja daar heb je gelijk in
Nou ja, ik dacht dat dat wel fair was. Beetje lastig om 1 persoon eruit te pikken terwijl er meer hun twijfels hebben. Ik heb gewoon last van een fluctuerende suikerspiegel en dan word ik altijd wat baldadig. Ik laat die appelflap dan ook maar zitten.
DMC jij bent echt de grap van de eeuw in zijn
geheel, waar haal je die lompe grappen
vandaan?
hahahaha
Geen idee, sommige situaties roepen op de één
of
andere manier dat bij me op, maar ik ben blij
dat
je het kan waarderen!
Nou word je echt grof zeg!
Ha, ha, het wordt me nu te heet onder de voeten en aangezien ik geen zin heb om me onder een nieuwe naam weer te moeten aanmelden (schijn je heel veel ellende mee te kunnen krijgen), ga ik een nieuwe tacktiek proberen: me wijselijk stil houden. Een tacktiek trouwens waarvan mijn vrouw zegt dat ik die in zijn geheel niet beheers…
DMC, hoe zou jij het vinden als jij in dit geval chronoworld zou zijn en je komt een kijkje nemen op een mooi horlogeforum en je gelijk wordt aangevallen omdat ze denken dat je iemand anders bent in dit geval jongjong51 zoals jullie denken.
Wat ga jij doen hcptdg??? als Chrono-World gelijk
heeft en een persoon opzich is.
Eet je je schoen op, bied je netjes je excuses
aan???
Mijn schoenen zijn niet te vreten, dus optie 2, maar lees alles nou eens rustig door, ook het andere topic waar de naam Chrono world opeens opdook, samen met De Bruin en de topic starter. Let op het taalgebruik, het hahahahaha en het feit dat een volkomen nieuw forumlid opeens de discussie uit het verleden oppikt. Heus, er klopt geen moer van. Dat vind ik overigens niet erg, maar we hebben hier al eerder vergelijkbare types (mogelijk zelfs dezelfde) gehad en het voltrekt zich iedere keer weer volgens dit scenario. En ik ben overigesn erg benieuwd naar “het bewijs”. Verschillende IP adressen zijn dat echt niet.
hoe zou jij het vinden als jij in dit geval
chronoworld zou zijn en je komt een kijkje nemen
op een mooi horlogeforum en je gelijk wordt
aangevallen omdat ze denken dat je iemand anders
bent in dit geval jongjong51 zoals jullie denken.